Yes!
Fra : Ninett Green

Dato : 19-03-03 10:34

Endelig blev kurven knækket, efter i 2 måneder at have ligget på næsten det
samme tal, var det en succesuge med minus 1,3 kg, så alt i alt har jeg nu
skilt mig af med 27,7 kg , så mangler der kun ca. 20

Optimismen blomstrer igen og lyset og foråret frister også til at give den
en skalle mere, ikk?

Stort tillykke, Carsten, det var saftsusemig godt gået!

Kærligst Ninett

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-03-03 18:40

Ninett Green wrote:

> Optimismen blomstrer igen og lyset og foråret frister også til at give den
> en skalle mere, ikk?

De næste dage vil du simpelthen opleve, at du slet ikke kan "pilles
ned".... Efter en stilstandsperiode, så er et vægttab, simpelthen som et
kick (som hverken er skadeligt eller ulovligt).

Keep on going.

> Stort tillykke, Carsten, det var saftsusemig godt gået!

takker

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Kristine Gazel

Dato : 20-03-03 14:45

Ninett Green wrote:

Hej Ninett

> Endelig blev kurven knækket, efter i 2 måneder at have ligget på
> næsten det samme tal, var det en succesuge med minus 1,3 kg, så alt i
> alt har jeg nu skilt mig af med 27,7 kg , så mangler der kun ca. 20

Tillykke!

Og så vil jeg lige blande mig i koret :
Jeg har genvundet motivationen efter min vejning i går, hvor jeg på 2 uger
havde tabt 1,9 kilo. Sidste onsdag var jeg ikke til vejning, derfor var der
gået to uger. Men jeg plejer at have 2 ugers intervaller, hvor jeg taber 1,7
kg, så jeg er godt tilfreds med resultatet. Især efter en periode, hvor jeg
ikke har været 100 % motiveret, og derfor ikke har fulgt (DDV)-programmet
100 %. Så det gav da bestemt et spark i numsen, så jeg kommer igang igen.

Jeg vejer nu 76.6 og mit næste delmål hedder 70, så det burde jeg kunne nå
indenfor en overskuelig tid. Mit virkelige mål hedder 63-65 kg. (Jeg er 163
cm høj).

> Optimismen blomstrer igen og lyset og foråret frister også til at
> give den en skalle mere, ikk?

Jo bestemt!

> Stort tillykke, Carsten, det var saftsusemig godt gået!

Ja det var sgu!

mvh.
--
Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/