Mailwasher - godt eller skidt?
Fra : AN

Dato : 19-03-03 10:36

Hej

Jeg havde et spørgsmål angående mailwasher, som jeg stillede i
dk.e.i.s.m+n.oe, men efter at have læst de svar jeg fik, er jeg blevet noget
i tvivl om hvor god en idé det er at bruge dette program.

Er der nogle her, der har gode (eller dårlige) erfaringer med at bruge
mailwasher?

Mvh.
Anders

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 19-03-03 12:31

Mailwasher er temmelig skrap til at identificere spam, og det skal den
have ros for. Til gengæld stiller jeg mig mere tvivlende i spørgsmålet
om hvorvidt de falske bounce-mails vitterligt nytter noget. Jeg har
prøvet at benytte denne funktion over en periode, og selv om mængden af
spam ikke er steget, så synes jeg omvendt heller ikke den er faldet.
Måske har spammere et Mailwasher-bounce-filter, eller også er de bare
ligeglade med bounce-mails....

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-03-03 17:33

"AN" <tox@xot.denmark> wrote in

> Er der nogle her, der har gode (eller dårlige) erfaringer med at
> bruge mailwasher?

Til bounces - lad være det virker ca. aldrig og det er often enten en
uskyldig eller din postmaster der får fejlbeskeden.

Til at identificere og slette spam på serveren - den er blandt de
bedste.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/