Rightehous 3dfx Orchid oplysning søges
Fra : Energy

Dato : 18-03-03 23:09

Hej NG.
Jeg har 1 grafik kort -- Righteous 3dfx fra Orchid. Jeg har inst. det på en win98me maskine,,win98me finder kortet og inst. driver...
Nu er problemet at jeg ikke kan finde oplysninger eller ændre indstillinger på kortet....
Hvad skal jeg bruge af software eller er der andre måder man kan finde ud af hvilken kort det er. ( det er monteret med loop kabel til mit grafik kort)
Jeg kan i enhedshåndteringen se at kortet er inst...Dog under lydkortet ??????

Takker for en løsning.

--
Mvh.P.C Amager
REST OR R.I.P.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 18-03-03 23:55

Energy wrote:
> [...]
> Nu er problemet at jeg ikke kan finde oplysninger eller ændre indstillinger på kortet....

Hvilke oplysninger mangler du?
Hvilke indstillinger havde du tænkt dig at ændre?
Husk på at hvis det er et af de gamle Voodoo (1) kort, så er der ikke
noget at ændre på.
Svjh kan det bruges til (i spil) at køre 3D i 640x480, men ellers ikke
andet.
Med Voodoo 2 kunne man vist også vælge 800x600, med tab af performance i
forhold til 640x480.

> [...]
> Jeg kan i enhedshåndteringen se at kortet er inst...Dog under lydkortet ??????

Det skal nok passe, under Multimedia devices.

Fra : Energy

Dato : 19-03-03 22:40

Takker for svaret....
Jeg troede bare der var en form for software med til kortet....Jeg har tidliger haft et 3d kort med masser af instillings muligheder....
--
Mvh.P.C Amager
REST OR R.I.P.

klip-----