Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
stik til grafikkort til tv
Fra : Rene´ Rubak

Dato : 19-03-01 18:24

Hej er der nogle der ved hvor man kan købe løse s-vhs stik / scart stik da
jeg skal bruge en ledning på ca 20m fra grafikkortet til mit tv inde i
stuen.
MVH Rene´

Fra : Christian Holst

Dato : 19-03-01 21:08

Brug et composite kabel(det gule stik) der kan du bruge alm jackstik som du
også bruger i dit stereo anlæg(5m dobbelt ledning ksoter 50-100,- og det kan
du så splitte op da du kun skal bruge et stik dvs du skal købe 2 gange 5m
for at få 20m.:)

MVH Christian

Fra : Peter

Dato : 20-03-01 00:20

Rene´ Rubak skrev i meddelelsen
> [...]
>Hej er der nogle der ved hvor man kan købe løse s-vhs stik / scart stik da
>jeg skal bruge en ledning på ca 20m fra grafikkortet til mit tv inde i

Det kan du vel i de fleste Radio/TV forretninger. Da mit TV kun har S-video
indgang via scart, købte jeg et stik uden ledning med konverter fra scart
til S-Video, composite-video og 2xlyd hos Brinck Elektronik (Lyngby) for kr.
49 (Fredgaard ville have kr. 149 for det samme).

Peter