dæmpende signaler-bøger
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-03-03 22:05

Godaften

Jeg kunne mægtig godt tænke mig at lære at læse hundenes dæmpende signaler,
så jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale nogen bøger om det.

Jeg har lånt bogen "talefot med hunden, de dempende signaiene" af Turid
Rugaas, men det er desværre ikke en bog jeg får noget særligt ud af, da den
er på norsk, ÆV. Bogen virke ellers som den god bog, da der også er billeder
som viser de dæmpende signaler.

Håber nogen kan hjælpe mig

mange hilsner fra

Bolette

Fra : skingur

Dato : 18-03-03 23:07

"Bolette Nielsen" skrev d. 18-03-03 22:05 dette indlæg :
> [...]
da den
> er på norsk, ÆV. Bogen virke ellers som den god bog, da der også er

Hej Bolette
Tjek jubii.hundenyt - et "blad" du får mailet hver måned. Der er en lang
artikel i hvert nummer om dæmpende signaler plus links plus
anbefalelsesværdig litteratur.
Jeg synes ihvertfald, det er godt!
God fornøjelse
kh Christina, der virkelig burde gå i seng nu...

http://www.kandu.dk/

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 18-03-03 23:19

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> Godaften
>
> Jeg kunne mægtig godt tænke mig at lære at læse hundenes dæmpende
> så jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale nogen bøger om det.

Hejsa Bolette

dette er godt nok ikke en bog men på denne side står der noget om dæmpende

hilsen Sanne
www.silver-heart.dk