Opskrifter !!!
Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 18-03-03 19:48

Hejsa !!!

Jeg er ny her i gruppen, er der mon nogen der kender nogle sider der
indeholder opskrifter på fedtfattigt mad ??

Claus

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 18-03-03 20:00

"Claus "BonZo" Jakobsen" <bonzo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ny her i gruppen, er der mon nogen der kender nogle sider der
> indeholder opskrifter på fedtfattigt mad ??

Brug www.google.com og søg efter

opskrifter fedtfattig

Der er masser.

Mvh. Lisbeth

Fra : Carina

Dato : 18-03-03 23:03

> "Claus "BonZo" Jakobsen":

heede.opskrifter.dk tror jeg den hedder. Ellers søg heede og opskrifter på
google

Carina

Fra : Therese

Dato : 19-03-03 21:11

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev
> heede.opskrifter.dk tror jeg den hedder.

Den hedder: opskrifter.heede.dk

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Padmé

Dato : 19-03-03 06:00

Der er også:
www.fedtfattig.dk

Padmé

Fra : slet DWPBP

Dato : 19-03-03 08:28

> [...]
>
>Jeg er ny her i gruppen, er der mon nogen der kender nogle sider
der
>indeholder opskrifter på fedtfattigt mad ??

du kan f.eks. søge på fedtfattig i jubii, så får du mange
muligheder.
jane

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-03-03 18:36

Claus \"BonZo\" Jakobsen wrote:

> Hejsa !!!
>
> Jeg er ny her i gruppen, er der mon nogen der kender nogle sider der
> indeholder opskrifter på fedtfattigt mad ??

Hej Claus...

Ikke fordi vi er kede af at udveksle opskrifter, men der findes faktisk
en gruppe beregnet til netop opskrifter.

Nyhedsgruppen hedder news:dk.kultur.mad+drikke.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 19-03-03 20:14

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke fordi vi er kede af at udveksle opskrifter, men der findes faktisk
> en gruppe beregnet til netop opskrifter.

Der blev ikke spurgt til hverken opskrifter eller nyhedsgrupper.
Der blev spurgt til SIDER, der indeholder FEDTFATTIG mad. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 19-03-03 20:27

"[w e b w o m a n]" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der blev ikke spurgt til hverken opskrifter eller nyhedsgrupper.
> Der blev spurgt til SIDER, der indeholder FEDTFATTIG mad. *S*

Korrigerer lige mit eget vrøvl:

Der blev spurgt til SIDER, der indeholder OPSKRIFTER på FEDTFATTIG mad.