php link i tabeller??
Fra : {Sandvik}

Dato : 18-03-03 19:34

Er der hjælp?
Problem:
Jeg har opbygget et site vha tabeller. I eenaf disse tabeller er der en
linksamling. JEg ønsker at man ved tryk på et link, får indholdet, linket
referere til, vist i en anden tabel på siden!!
Hvordan gør man?
Mvh
Thomas

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 18-03-03 21:03

{Sandvik} wrote:
> [...]
> linksamling. JEg ønsker at man ved tryk på et link, får indholdet, linket
> referere til, vist i en anden tabel på siden!!

En mulighed var at bruge file() eller lign. til at hente den side ind du
vil have vist, og så strippe alt det uden for <body> tagsene med noget
stristr() eller noget regex. Der er selvfølgelig et problem med
billeder, hvis de er angivet med relativ sti, men så kan man vel
konkatenere den med roden for det sted du tager det fra. Hvis du er i
tvivl så kig i manualen og se hvad funktionerne gør

Mvh
Rasmus Hansen

Fra : Christian Hammer Nie~

Dato : 23-03-03 02:55

{Sandvik} <sandvik@get2net.dk> skrev:
> [...]
>linksamling. JEg ønsker at man ved
>tryk på et link, får indholdet, linket
>referere til, vist i en anden tabel på siden!!

Umiddelbart ville jeg foreslå at du tog fat på en <iframe>.

Håber ikke jeg har fejllæst din forespørgsel.

mvh Christian H. Nielsen