Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S50 køb i udlandet
Fra : Tim Hesthaven

Dato : 18-03-03 19:02

Jeg havde egentlig bestilt et Canon S45 i tyskland men er lidt i tvivl om
jeg ikke skal ofre det ekstra og få S50.

Nogen der kan anbefale et billigt firma inden for EU (vil ikke betale ekstra
moms), som sender til danmark?

Mvh
TiM

Fra : garderlarsen

Dato : 18-03-03 21:34

Efter hvad jeg har fundet ud af, er den eneste forskel paa s45 og s50
stort set den extra million pixels. Dette goer dog ogsaa kameraet en
anelse mere tiltraekkende. Jeg har selv netop koebt et s45 i USA, men
vil proeve at bytte handlen til et s50 i stedet. Herovre er kameraet
temmelig billigt, ca $550. De fleste firmaer sender dog kun til adresser
i USA, men det er der jo raad for.
Mvh garderlarsen

http://www.kandu.dk/