Andet multimedie
bentjuul 3670
Blod på hænderne
Fra : karin_rosenvang82@ho~

Dato : 18-03-03 17:16

Hvordan fik Fogh blod på hænderne?

Læs alt om baggrunden for George W. Bush' korstog mod verden i UHYRET FRA
BETLEHEM.

Med venlig hilsen
Søren Mosegaard

http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email abuse@newsone.net

Fra : Karsten Madsen

Dato : 18-03-03 17:38

???????????

Jeg vil godt byde 15 kr - ubeset !

Mvh
Karsten

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-03-03 18:20

venligst flyt til anden gruppe

Fra : Klaus Linnert

Dato : 18-03-03 18:44

Det er vist temmelig meget off topic.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-03-03 19:28

karin_rosenvang82@hotmail.com skriver:

Ikke en fuckfart

Find mig mandens adresse og det er mig der har blod på hænderne - det
bliver mosegrisens !!!

Fra : Linde

Dato : 19-03-03 00:17

RAAAHSGUUUU!!

Jeg burde have indset, det var et af Mosegårds indlæg...men først lige idet
jeg trykkede på det kom jeg til at tænke på at subject burde have afsløret
det.

Ser jeg nogensinde denne Moosegård kan han vente et 28-årigt bumset livs
samlede, undertrykte og til en lejlighed som denne opsparede raseri udledt i
hans lede hårtransplanterede isse i ét enkelt yokohama-hug(eller hvad
helvede det nu hedder), i håbet om at dette vil stoppe hans udgydelser på
usenet, som jeg efterhånden er MEGET træt af ved lejligheder at støde på. Og
han vil blive dræbt i et enkelt hug, og hvis der kræves flere vil han få
lige så mange som der skal til før han er væk fra denne verden og ude af
stand til at vedblive at spamme på trods af de lukninger af hans
internetkonti der ikke synes at have virket.! JA, det er en trussel,
Mosegård!! Og gid du vil tude som en anden franskmand og melde det til det
nærmeste politi der ikke affærdiger dig på samme måde som de affærdiger alle
de internetbrugere der melder dig, og håbe du kan få en masse publicity på
det, og gid jeg bliver stævnet...for så kan jeg komme i samme rum som dig,
og ved selvsyn se den ynkelige orm der tror han er pisse nyskabende på
usenet. Kære Mosegård, alt hvad du skaber er vrede og raseri. Din målgruppe
er hele verden, for du tror at usenet er lig med internet, og at det er lig
med verden. Du fatter ikke, at din spam aldrig kommer videre end det
begrænsede antal brugere i de nyhedsgrupper du forsøger at få til at bruse
over af begejstring og debat over dine "dybe" og "samfundsrevsende" eller
"kunstnerisk nyskabende" indlæg. At det er lykkedes dig at få mere eller
mindre omtale i diverse mere eller mindre seriøse medier koncentreret om
Internet må betegnes som det rene svineheld...og dog, dine beskidte metoder
med at bruge andres navne til at udbrede dine intetsigende og selvsmagende
budskaber tyder faktisk på du har haft en enkelt eller to halvstuderede
røvere med i dit sold, enten med at kamouflere mailadresser, eller med at
rejse rundt i riget og copy/paste dit sølle og selvsmagende hyleri på
forskellige biblioteker.

Mosegård, tag for helvede at find en måde at fjerne din "skrive-blokade" på
eller drej dine indtil videre ikke synlige forfatterevner hen på emner du
kan drømme noget op omkring. Men spar usenet for dit lort, der IKKE tjener
sit formål(hader at være den der fortæller dig dette), men kun skaber dig
modvilje og antipati. Personligt ville jeg f. eks have det bedst med aldrig
nogensinde at høre dit navn nævnt igen, men skulle det ske ville det ALDRIG
have med køb af en bog at gøre...hvis du forstår hvad jeg mener!

Hør dette, Mosegård: Jeg, og sandsynligvis mange andre, har bedt dig om at
stoppe din spam og gør det hermed igen...uden dog at have den mindste tiltro
til at det virker. Alligevel vil jeg komme med denne sidste bøn til dig:
Stop med at spamme nyhedsgrupper, dit gain ved dette er simpelthen for
småt...prøv derimod at lægge nogle flere fængende annoncer på ebay.com,
såvel som qxl som du hidtil også har forsøgt...og gerne på engelsk, hvis du
kan, da det er det gældende sprog på Internet...FYI(For Your Information),
da du jo ikke er kendt for at være up-to-speed med det sidste nye på
nettet...store hårtransplanterede narrøv(lidt stof til injuriesagen).
Æv, nu svinede jeg mit keyboard til med dette indlæg til Moesgård...håber
nogle når at smadre ham(s selvtillid og videre virke på nettet) totalt før
mine gutter får fat i ham(s selvtillid og videre virke på nettet).

Mvh
Linde

Fra : Linde

Dato : 19-03-03 00:22

RAAAHSGUUUU!!

Fra : Linde

Dato : 19-03-03 00:26

RAAAHSGUUUU!!

Fra : Susanne Petersen

Dato : 19-03-03 23:36

"Linde" <katnap@forumfjern.dk> wrote in message
> RAAAHSGUUUU!!

[snip]

og nu har du postet den der betonblok så mange gange i dk.edb.grafik at du
også får en klage til abuse.

SP

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 21-03-03 17:36

"Susanne Petersen" <pandorasbox@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> >
> [snip]
>
> og nu har du postet den der betonblok så mange gange i dk.edb.grafik at du

LOL!!!! ROFTL!!!!

Morten H. Nielsen
-In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!