Safari->Mozilla
Fra : Per Madsen

Dato : 18-03-03 16:31

Er der virkelig ikke nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg får mine
bookmarks fra Safari over i Mozilla? Evt. også over i Camino.
Jeg er en lidt utålmodig sjæl

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 18-03-03 18:00

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Er der virkelig ikke nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg får mine
> bookmarks fra Safari over i Mozilla? Evt. også over i Camino.
> Jeg er en lidt utålmodig sjæl

Altså - den besværlige måde er en tålmodig måde, men åbn din bookmark
folder i hhv. Safari og Camino - så har du et oversigts vindue med alle
bookmarks, lad os sige Safari - det samme i andre browsere - Safari
under Bookmark > Show all bookmarks.

Så æble+A = marker alt

Så åbne Mozilla og åbne Bookmark Manager - Under Bookarks > Manage
Bookmarks -

I dette vindue laver du en ny mappe, eller bruger Personal Toolbar
Folder, men hvis det er mange, så lav en ny mappe.

Når den mappe er på plads, går du tilbage til Safari-vinduet, hvor alle
bookmarks er markeret.

Med musen trækker du hele blokken over i den mappe, du har oprettet i
mozilla - der kommer en lille rød cirkel med, der fortæller dig,
hvormange, der er. Som i Mail.

Vupti - er det godt nok?

Undskyld jeg var så længe om at svare - jeg har haft så
travlt......

God fornøjelse fra
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Peter Ursin

Dato : 18-03-03 18:50

> [...]

> Med musen trækker du hele blokken over i den mappe, du har oprettet i
> mozilla - der kommer en lille rød cirkel med, der fortæller dig,

Hvis jeg prøver ovenstående i fra Safari til Camino så får jeg kun det
første bookmark i listen flyttet over. Også selvom jeg får den lille røde
cirkel med væsentlig flere i? Er der noget jeg har overset ?

mvh
Peter Ursin

Fra : Per Madsen

Dato : 18-03-03 19:07

Peter Ursin <zorilla_FJERN@_DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> første bookmark i listen flyttet over. Også selvom jeg får den lille røde
> cirkel med væsentlig flere i? Er der noget jeg har overset ?

Jeg oplever det samme ;-(
Det er lidt irriterende....

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 18-03-03 20:44

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Jeg oplever det samme ;-(
> Det er lidt irriterende....

Hmm......det må I s´gu´ undskylde, begge to.....jeg dobbelttjekkede
ikke, sorry.......
Tag bookmarks´ene over i ny mappe enkeltvis - så virker det, men hvis
man har mange, er det jo noget af et projekt

Til gengæld er der et cowboytrick, når det er Chimera/Camino, der skal
importere.

Så gemmer man alle sine bookmarks i en helt ny fil for sig selv på
skrivebordet, og er omhyggelig med at navngive den: bookmarks.html

Så importerer man i Chimera og de er alle på plads, men de andre
browsere kan vist ikke gøre det, men den tunge vej virker.

Hej fra
Morten