Flatter-fest i dk.binaer
Fra : R. Ilsøe

Dato : 18-03-03 15:28

Når ejerene ikke slipper hundene løs, så slipper de sig selv løs...!

Rinnie

Fra : skingur

Dato : 18-03-03 18:27

"R. Ilsøe" skrev d. 18-03-03 15:28 dette indlæg :
> Når ejerene ikke slipper hundene løs, så slipper de sig selv
løs...!

> Rinnie
>
> hej Rinnie....øhh, er det noget meget indforstået du liiige skriver
der eller glemte jeg min hjerne på seminariet idag???

Jeg har skrevet "rinnie og albert" i "spørgsmål" fordi jeg blev så
nysgerrig....tjekker du det lige? Så er du sød...
Kh Christina, der har været dygtig og taget i skole dag...

http://www.kandu.dk/

Fra : R. Ilsøe

Dato : 18-03-03 18:32

"skingur" skrev ...
> løs...!
>
> hej Rinnie....øhh, er det noget meget indforstået du liiige skriver
> der eller glemte jeg min hjerne på seminariet idag???

*LOL* Bare at nogen af os her inde fra med flattere har smidt billeder af
dem i dk-binaer... Under overskriften "Flatterhaft...."

> Jeg har skrevet "rinnie og albert" i "spørgsmål" fordi jeg blev så
> nysgerrig....tjekker du det lige? Så er du sød...
> Kh Christina, der har været dygtig og taget i skole dag...

Er det noget meget indeforstået for en der går på Semi? *GG* Jeg kan ikke
finde det... Hvor har du skrevet det?

Rinnie

Fra : skingur

Dato : 18-03-03 18:50

"R. Ilsøe" skrev d. 18-03-03 18:32 dette indlæg :
> [...]
> finde det... Hvor har du skrevet det?
>

> Rinnie
>
> he he...nej, det burde ikke være indforstået...jeg er inde via kandu,
og øverst på min side kan man stille spørgsmål (dem med de famøse
points...)
Men det jeg spurgte om, var egentlig bare om du havde fundet ud af mere
om Albert? Jeg læste tråden "den mystiske hund"!
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : R. Ilsøe

Dato : 18-03-03 18:57

> [...]
> Men det jeg spurgte om, var egentlig bare om du havde fundet ud af mere
> om Albert? Jeg læste tråden "den mystiske hund"!

Nåååå... Aner intet om Kandu, men kigger lige ind når vi har spist!

Rinnie