3DMark03
Fra : Michael Munk Larsen

Dato : 18-03-03 13:56

Måske lidt off topic men det er jo trodsalt lidt om grafik....

Hvormange points fik i i 3DMark03
jeg fik: 860 Points
System:
AMD T-BIRD 1400 Mhz
GF3 TI200 228 DDR
Asus A7V133-3 KT133
512 SDRam PC133

Mhv Michael

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-03-03 14:36

"Michael Munk Larsen" <michael-ml@mail.dk> crashed Echelon writing

> Hvormange points fik i i 3DMark03

Neeeeej, ikke igen :)

Brug onlinelisten for at se resultater og evt. tilbage i gruppen. Der har
mindst være 2 officielle tråde vedr. resultater, og så er der de vanlige
posts hvor resultatet lige ryger ind selvom original post omhandler noget
helt andet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 18-03-03 15:00

"Michael Munk Larsen" <michael-ml@mail.dk> wrote in news:3e771749$0$247
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Måske lidt off topic men det er jo trodsalt lidt om grafik....

Njah, det er da on-topic, men har du et konkret spørgsmål i forbindelse med
3DMark03? Hvis du ønsker en højere score, er løsningen et nyt grafikkort!
:)

Men se iøvrigt ORB, eller tidligere posts her i gruppen (som Bjarke også
foreslår) - det har været oppe før.

> Hvormange points fik i i 3DMark03

1089

> jeg fik: 860 Points
> System:
> AMD T-BIRD 1400 Mhz
> GF3 TI200 228 DDR
> Asus A7V133-3 KT133
> 512 SDRam PC133

System:
Asus P4S533
P4 Nothwood 1,8GHz, 400MHz FSB
Connect3D Radeon 9000 pro 64Mb
512Mb Samsung DDR PC2700
WD1200JB disk
XP Pro, DirectX9, Catalyst 3.2

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Bo

Dato : 18-03-03 16:52

"Michael Munk Larsen" <michael-ml@mail.dk> wrote in message
> Hvormange points fik i i 3DMark03
> jeg fik: 860 Points

Fik 4512 points

p4 2.4
1 gb ram
Sapphire 9700 Pro

Hilsen Bo

Fra : RpR

Dato : 18-03-03 17:59

> Fik 4512 points
>
> p4 2.4
> 1 gb ram
> Sapphire 9700 Pro

Heh, ja det er imponerende latterligt at Futuremark ikke har taget højde for
Nvidias kort, så det kun er Radeon der scorer højt.
Men jeg klager ikke, så er der sikkert mange forkælede rollinger der vil af
med deres GeForce kort til billige penge =)

Fik selv 1498 med:

ECS K7S5A
Athlon XP2100+
GeForce4 Ti4200 64mb
512mb DDR266 RAM

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Sven

Dato : 18-03-03 22:55

> Heh, ja det er imponerende latterligt at Futuremark ikke har taget højde
for
> Nvidias kort, så det kun er Radeon der scorer højt.

Det er nu ikke Nvidia de ikke har taget hensyn til, da Geforce FX også
scorer i samme område som 9700Pro. Men de "gammeldags" Geforce 4 kan jo ikke
udføre Dx9 hardware, og derfor lander de så langt nede i scoren.

Forresten, så er min score 5076

AMD 2400+ (194Mhz FSB)
1Gb ram PC3500
ATI 9700Pro
NForce 2 chipsæt

Sven

Fra : RpR

Dato : 19-03-03 08:52

> [...]
ikke
> udføre Dx9 hardware, og derfor lander de så langt nede i scoren.

Scoren er bare meget misvisende, da ATi's kort ikke render ret meget, hvis
overhovedet, hurtigere end Nvidia's GF4 kort i de DX8 spil vi har idag. Men
der skal da nok være nogen der er så dumme at smide en kvart månedsløn efter
et af de dyre kort =)

Fra : DWM

Dato : 22-03-03 20:06

http://service.futuremark.com/compare?2k3=477425

/Kenneth Iversen

Fra : RpR

Dato : 24-03-03 06:59

> http://service.futuremark.com/compare?2k3=477425
>
> /Kenneth Iversen

Pæn score af et GF4 i 3DMark03, men hvor vil du hen med det?

Fra : DWM

Dato : 24-03-03 07:25

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse news:b5m6os$8k4$1@sunsite.dk...

> Pæn score af et GF4 i 3DMark03, men hvor vil du hen med det?

Han spurgte efter resultater over folks tests? Det er ihvertfald min som
er der. Ingen test hvor den er OC´d endnu.

/Kenneth Iversen

Fra : RpR

Dato : 24-03-03 15:18

> Han spurgte efter resultater over folks tests? Det er ihvertfald min som
> er der. Ingen test hvor den er OC´d endnu.

Ah yes, men så husk lige at poste i hans tråd i stedet for at lave et reply
til mit svar =)
Virker som et modsvar mod min påstand, og da den så ikke rigtigt kunne
bruges som modsvar var det jeg undrede mig lidt

Fra : DWM

Dato : 24-03-03 16:51

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse news:b5n3v5$3uh$1@sunsite.dk...
> [...]
> Virker som et modsvar mod min påstand, og da den så ikke rigtigt kunne
> bruges som modsvar var det jeg undrede mig lidt

Ok :)
Syntes nu at dit svar var under den tråd men hva´.. den kan jo smutte

/Kenneth Iversen