Ipod og USB
Fra : Dan Henriksen

Dato : 18-03-03 09:13

Hej Alle

Skulle der være en her der ved om iPod'en kan bruges på en maskine uden
Firewire? Jeg har en ældre BP G3 med USB!

Dan

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-03-03 10:14

Dan Henriksen <dan@1way2print.net> wrote:

> Hej Alle
>
> Skulle der være en her der ved om iPod'en kan bruges på en maskine uden
> Firewire? Jeg har en ældre BP G3 med USB!
>
> Dan
Det kan den ikke

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 18-03-03 19:52

Jens Rasmussen wrote:

> Det kan den ikke

Men man kan købe nogle USB-memmory sticks der også er MP3-spilledåser. Måske
kan de fungere på en Mac. Men det er jo ingen iPod

Venligst
Thorkild

Fra : Dan Henriksen

Dato : 19-03-03 09:12

in article 1fs0hqv.j7tpgtphxv5eN%Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk, Jens
Rasmussen at Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk wrote on 18/03/03 10:14:

> Det kan den ikke

Hva' med den adapter der følger med til windows versionen af iPod, eller er
adapteren et firewire kort til PC'eren

Dan

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-03-03 11:33

in article BA9DE4C2.255FA%dan@1way2print.net, Dan Henriksen at
dan@1way2print.net wrote on 19/03/03 9:11:

> Hva' med den adapter der følger med til windows versionen af iPod, eller er
> adapteren et firewire kort til PC'eren

Windowsversionen kræver også et FireWire-kort for at fungere. Men hvad med
at købe et PCMCIA FireWire-kort til din PowerBook?

--
/peter

Fra : Ben Knudsen

Dato : 18-03-03 10:14

dan@1way2print.net writes:
>Skulle der være en her der ved om iPod'en kan bruges på en maskine uden
>Firewire? Jeg har en ældre BP G3 med USB!

Ikke medmindre du køber et firewire-kort til din maskine.

Ben