JBH
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-03-03 20:28

Er det ikke lidt længe siden der har været nyt på den front? ...eller har
jeg "misset" noget

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-03-03 21:13

Hej Nina
Næh du har ikke misset noget, der har været meget
stille, og det gør det ikke bedre at hele sagen lå på min
hard-disk der gik i koma, venter stadig på at høre fra
forhandleren om det kan reddes eller jeg skal ud i den
store "internet-dragkiste" for at se hvad der kan rekonstrueres.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats.

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-03-03 22:07

Åååhh Marianne! Det var dog uheldigt
Håber det kan fixes!

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk