Søger tips til træningsprogram
Fra : Synne Petersen

Dato : 17-03-03 19:03

Hejsa Gruppe.

Jeg ved ikke helt hvor dette indlæg hører under korrekt, men dette er da et
bud :).

Jeg er gået igang med at løbetræne, og har også anskaffet mig et sjippetov +
jeg styrketræner lidt - alt på hjemmebasis.

Er der nogen derude der har nogle gode tips til hvordan jeg kombinere disse
på en god måde.

Stiller jeg mig bare op og begynder at hoppe med det tov, eller der er nogle
gode fiduser?

Ligeledes, hvordan undgår jeg at overtræne?
Jeg er meget ivrig, og vil gerne træne hver dag. Må jeg det som begynder?

--
Mvh,
Synne

Fra : Jan Nielsen

Dato : 17-03-03 20:11

Hej Synne

Prøv om denne side giver inspiration.

http://www.motion-online.dk/

// Jan

Fra : Synne Petersen

Dato : 18-03-03 14:24

Jan skrev:
> Prøv om denne side giver inspiration http://www.motion-online.dk/

Hej Jan.

Mange tak for linket. Har været inde og kigge, og der er mange gode ting at
finde :).

Mvh,
Synne