2 mobiler - 1 headset (jeg forsøger lige i~
Fra : Casper

Dato : 17-03-03 12:51

Hej gruppe

Jeg har 2 telefoner, en Nokia 6310 og en Sony Ericsson T68i. Da begge
telefoner "snakker" Bluetooth, ville det selvsagt være smart at
udnytte dette.

Spørgsmålet er om man kan nøjes med at anskaffe ét stk. headset til
bilen. Kan headsettet klare dette, altså at være "parret" med 2
telefoner?? Findes der sådanne headsets?

På forhånd tak!

Casper

Fra : JMo.

Dato : 17-03-03 23:46

Casper <caa@indbakke.løg> wrote in

> [...]
> bilen. Kan headsettet klare dette, altså at være "parret" med 2
> telefoner?? Findes der sådanne headsets?

De fleste headset kan godt parres med flere telefoner, men vær opmærksom på
at Nokia har valgt at implementere Bluetooth standarden på en lidt
"alternativ" måde, der medfører at ikke alle headset virker lige godt på
dem.
Som tommelfingerregel, så vil de headset der virker godt på SonyEricsson
telefoner (der overholder standarden) have problemer med at de ofte bliver
"smidt af" på Nokia telefonerne. En undtagelse er dog Nextlink Bluespoon
der fungerer OK på begge.

Fra : Casper

Dato : 18-03-03 18:25

On Mon, 17 Mar 2003 22:45:55 +0000 (UTC), "JMo." <ns_sf009@mohr.cx>
wrote:

> [...]
>"smidt af" på Nokia telefonerne. En undtagelse er dog Nextlink Bluespoon

Smukt - mange tak for info. Det ser ikke helt uinteressant ud...

Casper