e-mail fra Ericsson T68m
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 17-03-03 00:11

Hej gruppe,

Jeg kan ikke finde ud af at konfigurere min mobiltelefon til at behandle
e-mails. Jeg har prøvet alt (tror jeg). Er der nogen, der har erfaringer,
der kan vejlede mig.

Thomas Pedersen

Fra : Fischer

Dato : 17-03-03 08:37

> Jeg kan ikke finde ud af at konfigurere min mobiltelefon til at behandle
> e-mails. Jeg har prøvet alt (tror jeg). Er der nogen, der har erfaringer,
> der kan vejlede mig.

Første spørgsmål der popper op:
Har du et internet-abonnement der kan benyttes til opkald fra mobiltelefon?

*Fischer

Fra : Jeppe

Dato : 17-03-03 15:52

Det nemmeste er at kigge på denne side, der kan du få svar på alle dine
spørgsmål.........

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=18848&forum=14

Jeppe

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 17-03-03 20:13

> [...]
>Hej gruppe,
>
>Jeg kan ikke finde ud af at
>konfigurere min mobiltelefon til at behandle

Eller en dansk forklaring:
http://www.bjargum.dk/ericsson_t68_mail.htm

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 17-03-03 21:21

Hej,
Din henvisning virker. Jeg har erfaret, at det er mit mobilabonnement, der
er problemet.

Tak for hjælpen.

Thomas
"Jesper Hedegaard (slet QI282)" <jesper@QI282hedegaard.mail.dk> skrev i en