Forstyr aldrig dyrlægen unødigt! ;o)
Fra : Ann K.

Dato : 16-03-03 22:50

Hejsa.
Lige noget at tænke over for alle os. der af og til kan være en anelse
"pyldrede" med lillevufs helbred....
(vitsen er fundet på no.alt.hunder - den norske nyhedsgruppe)

Midt om natten gik Fru Løvenskiold ned i køkkenet for at tage sig et
glas vand... Dér opdagede hun til sin forfærdelse at hendes to forfinede
racehunde var i gang med en energisk parringsakt... Hun forsøgte at få
dem fra hinanden - men uden resultat.
Selv om det var midt om natten, besluttede Fru Løvenskiold sig alligevel
for at ringe til dyrlægen, og spørge ham, hvad hun skulle gøre.
En tydeligt irriteret dyrlæge besvarede hendes opkald:
- Ja?
- Undskyld at jeg forstyrrer dem så sent, sagde Fru Løvenskiold - Men
der er sket noget forfærdeligt! Mine to små Snuskebasser er ved at parre
sig! Hvad skal jeg dog gøre?????
- Hør her, sagde dyrlægen tørt. -Det er helt naturligt for to hunde at
parre sig... Men hvis De absolut _skal_ sætte en stopper for det, så
foreslår jeg at De flytter telefonen så tæt på de to hunde som muligt...
Så vil jeg ringe op og forstyrre dem!
- Guuuuud, sagde Fruen - Tror De at det hjælper????
- Det fungerede i hvert fald her hos os! svarede dyrlægen....

Kan I alle sammen have en fortsat god aften
Mvh Ann

Fra : Jo-Ann Nielsen

Dato : 16-03-03 23:18

Hej Ann

Den var faktisk lidt sød

Mvh

Jo-Ann

Fra : Jynis

Dato : 17-03-03 08:41

Ha ha den var god .
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 09:25

fnis

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-03 10:12

Der ryger sex kroner mere på næste regning

M.V.H....Benny..

Fra : Carsten

Dato : 17-03-03 16:19

"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ha ha den var god .
> --
> Jytte Petersen.
> http://hegnoggrovvare.dk

Ja Ha!
Endnu en godt grund til at benytte korekt citat teknik!

For det eneste jeg kan se af denne tråd er dette svar som nr. 1.
Jeg kan altså ikke se hvad der bliver svaret på, da tråden starter med dette
svar.

Carsten

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 17-03-03 16:37

"Carsten" <howard@NOSPAMadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> For det eneste jeg kan se af denne tråd er dette svar som nr. 1.
> Jeg kan altså ikke se hvad der bliver svaret på, da tråden starter med

Jamen Carsten du får den her af mig så

Fra : Musen

Dato : 17-03-03 18:49

*GGG* Den var go´