Bemærkninger
Fra : Bent Andersen

Dato : 16-03-03 22:30

Hej NG

hvordan indsætter man bemærkninger (remarks) i sin html-tekst, så at man
(jeg) bedre kan huske hvad denne del laver og hvad er det nu lige dette er
for noget osv.

Med venlig hilsen

Bent
www.seritex.dk
www.t-shirtshop.dk

Fra : Bent Andersen

Dato : 16-03-03 22:35

> [...]
> (jeg) bedre kan huske hvad denne del laver og hvad er det nu lige dette er

På den måde kan man vel også de-aktivere noget ???

Bent

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-03-03 23:01

"Bent Andersen" <Seritex@mail.tele.dk> skrev :

>På den måde kan man vel også de-aktivere noget ?

Ja.

<!-- kommentarer eller ting, der ikke skal bruges -->

Fra : Bent Andersen

Dato : 16-03-03 23:13

> Ja.
>
> <!-- kommentarer eller ting, der ikke skal bruges -->

smart! mange tak.

Med venlig hilsen

Bent
www.seritex.dk