Top Tours?!? godt eller skidt
Fra : Søren

Dato : 16-03-03 22:08

Hej

vi er ved at undersøge hvor sommerferien skal gå hen, og vi er faldet over
Top Tours, kun 9000,- for 2 dage singapore og derefter koh samui - det lyder
rørende billigt (singapore airlines) - er der nogen der kender noget til top
tours? om de er ok, eller der er en god grund til at det er så billigt

Søren

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-03-03 22:25

"Søren" <duppeNOSPAM@edb.dk> wrote in message

> vi er ved at undersøge hvor sommerferien skal gå hen, og vi er faldet over
> Top Tours

Jeg vil ikke sige jeg kender dem, jeg ringede og havde en snak med dem,
eller rettere ham om har det, jeg tror han er tæt på at være alene om det,
han sad med en baby på skødet da jeg talte med ham.
Vi aftalte at han skulle maile mig et tilbud på noget rejse til Thailand.
Jeg snakkede med ham i sommer, jeg har ikke kunne vente længere, og har
taget chancen og bestilt et andet sted *S*.

> kun 9000,- for 2 dage singapore og derefter koh samui - det lyder
> rørende billigt...

Vi rejser i weekenden 2 uger til Phuket, og her er Koh Samui også en del af
plane at besøge.

Vi fandt prisen på www.solfaktor.com, og bestilte den hos Apollo i sverige,
men stadig med afrejse fra Kastrup.

Da vi bestilte kostede 2 flybilletter ca. 13500(omkring 11.000 danske), og
da vi skulle betale de endelige beløp var prisen faldet 2000, et opkald til
Stockholm gjorde at vores pris endte på 9700 danske.

Hertil skal vi selfølgelig tillægge hoteller og egen transport omkring, men
jeg tror (håber) ikke det kommer til at koste over 10.000. De hoteller vi
kigger på koster omkring max. 400 pr. døgn.

Vi har selv tidligere været i Thailand på Krabi med Alletiders, der gav vi
9000 pr. person, og havde så et par dage i Bangkok.

Dengang oplevede vi så blot at Alletiders havde fucket med hotellet og givet
det for høj standard, så det ikke var så super som håbet, dette kostede dem
dog 5500 da vi kom hjem.

Summa summarum, jeg tror at det er en fordel at dampe af på egen hånd, man
er ikke bundet af noget, hvis man ender på et skidt hotel, finder man bare
et andet, det tror jeg ikke man lige gør, hvis man har betalt en go pose
penge hjemmefra allerede(læs: vi gjorde ikke).

Mvh.

Kim
(MEGA-rejseklar)

Fra : Andersen

Dato : 17-03-03 13:11

Kim Jørgensen <k7@get2net.udskiftmedDK> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b52q2m$sjg$1@sunsite.dk...

> [...]
> et andet, det tror jeg ikke man lige gør, hvis man har betalt en go pose
> penge hjemmefra allerede(læs: vi gjorde ikke).

Nu skriver du ikke hvilket flyselskab Apollo bruger, og jeg fandt det
ikke lige umiddelbart på deres side. SIA er dog nok et af de flysleskaber
der har den bedste benplads i Monkey-class.
Hvis man kun bruger rejseselskabet til at arrangere flyrejsen og man
så selv står for overnatning, så er benplads da en væsenlig faktor.
Se evt selv skemaet om benplads og andet nyttig info om selskaberne.
http://www.airlinequality.com

benpladsskemaet er her:
http://www.airlinequality.com/Product/seat_intro.htm

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-03-03 18:22

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Nu skriver du ikke hvilket flyselskab Apollo bruger, og jeg fandt det
> ikke lige umiddelbart på deres side.

Hejsa

jeg er den bedre halvdel der skal med Kim til Thailand på lørdag, og Apollo
har deres egne fly, det hedder novair. det skulle efter sigende være nogen
nyere fly de flyver disse strækninger med, men nu må vi se

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 17-03-03 06:12

>om de er ok, eller der er en god grund til at det er så billigt

Der er altid en grund til at de er så billige. Man plejer at få det man
betaler for.

Fra : Maria Hougaard

Dato : 18-03-03 17:15

Hej

Her kan du også finde gode priser:

http://www.dsb.dk/rejsebureau/

Mariah

Fra : Mr.SMIDTH

Dato : 02-04-03 08:01

Jeg rejste med dem i efteråret - for kun 6998 til phuket - og alt var
perfekt. Besøgte dem i Fakse Ladeplads da jeg betalte ( der var 4 på
kontoret) , fik kaffe og lidt gode råd , man får en personlig betjening i
det firma og jeg rejser med dem igen til November.

Erik Dam

Fra : Robert Kronberg

Dato : 02-04-03 12:39

> lyder
> top

du kan faa det til samme pris andre steder, og endda billigere...

hilsen, robert
http://pannakaya.org