Lallemand Lamelstole
Fra : Johnny Horn

Dato : 16-03-03 19:35

Hej i NG

Jeg har arvet nogle lallemand campingstole med plast lameller som sæde og
ryg , men desværre er flere af lamellerne knækket .
hvor kan jeg finde disse lameller som reservedele , eller findes der en
alternativ måde at genbruge disse stole.

hvis nogen i gruppen har tilsvarende stole stående med for mange defekte
lameller , kna jeg evt. arve disse således at jeg kan bruge stolene.

ny campist
Johnny Horn

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-03-03 20:03

"Johnny Horn" <great_dane_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor kan jeg finde disse lameller som reservedele , eller findes der en
> alternativ måde at genbruge disse stole.

Jeg har selv sådanne stole og jeg købte nogle Lallemand sædebetræk, som
ligner det der er på de nye stole fra Lallemand.
Det kan købes/bestilles hos din campingforhandler.
Stolene bliver bedre end de var som nye.

Mvh Tommy

Fra : Johnny Horn

Dato : 16-03-03 22:26

Tommy

Hvad var prisen for de nye sæder/rygge og hvilken forhandler brugte du

Johnny

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-03-03 21:25

> Tommy
>
> Hvad var prisen for de nye sæder/rygge og hvilken forhandler brugte du

Hej Johnny.
Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for "stolebetrækket", men det var meget
billigere end at købe lameller til hele stole.
Jeg købte i sin tid 4 Lallemand stole med lameller, men efterhånden som
lamellerne blev ældre blev de hårde som glas og sprak for et godt ord. Det
blev hurtigt for dyrt, så derfor er løsningen med stoffet meget bedre, mere
solidt og billigere. Yderligere synes vi at stolene er blevet meget bedre at
sidde i.
Jeg købte det hos Brohallens Camping ved Vordingborg.

Mvh Tommy

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 16-03-03 20:23

> Hej i NG
>
> Jeg har arvet nogle lallemand campingstole med plast lameller som sæde og
> ryg , men desværre er flere af lamellerne knækket .
[klip]
Hej Johnny, prøv din lokale camping-pusher.
Hos Odder Caravan har vi været heldige at finde reservedele ... de ser
kønnest ud, når man kan 'holde' dem i den oprindelige farve.

ivan, århus

Fra : T. Hartung

Dato : 17-03-03 20:57

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Johnny Horn" <great_dane_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [klip]
> Hos Odder Caravan har vi været heldige at finde reservedele ...

de findes hos flere forhandlere - MEN de første typer er udgået nu så hvad
du finder er (måske) det sidste der fås!!
Jeg har selv hamstret lidt - hehe

mvh
T. Hartung

Fra : claus & anita

Dato : 06-04-03 00:30

Hvis det er de stole med huller i lamellerne så brug strips det har jeg set
min far har gjort
hilsen claus r

Fra : Søren Uttrup

Dato : 07-04-03 15:16

Jeg mener at have set løse lameller hos Østjysk caravan, men der er sikker
også andre der har dem.