hold ud
Fra : tina.n

Dato : 16-03-03 18:55

stor anbefaling til de danske vægtkonsulenter.virkningen er der men man
skal selv arbejde for sagen.har selv tabt 43kg på 7 mdr.og der er
bestemt det store arbjde værd.men også en sej kamp for resten af livet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Funck

Dato : 17-03-03 09:41

"tina.n" <tina.n.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> stor anbefaling til de danske vægtkonsulenter.virkningen er der men man
> skal selv arbejde for sagen.har selv tabt 43kg på 7 mdr.og der er
> bestemt det store arbjde værd.men også en sej kamp for resten af livet.

Tjunk! (lyden af min hage der rammer bordkanten)

Har du tabt 43 kg på 7 mdr?

Wow!

MVH

Lars