gravhund vil spise islænderhest
Fra : skingur

Dato : 16-03-03 18:36

Hej Gruppe!
I dag har jeg været på den skønneste skovtur med islænderen, og så var
det jo,det kunne have været skønt, hvis den lille langhårede havde været
med. Men men men! Den lille langhårede er overbevist om, at hestens
intention er at spise enten mig eller ham...evt os begge, og derfor står
han i sin fulde højde (ca 20 cm) og gør/knurrer/ hruffer af de mere
eller mindre undrende islændere, der i øvrigt tager det fuldstændig
roligt!. Vi har prøvet med en stille omgang "gravhund møder hest"
træning i ro og mag, uden videre succes. Han har mødt heste fra han var
helt lille, så det er ikke fordi de optræder som et nyt og farligt
element i hans tilværelse. Faktisk begyndte det først, da jeg efter
mange års pause begyndte at ride igen for nogle måneder siden...mon han
er jaloux? Han bliver 2 til maj (hunden! Gandalf!) Det ville jo være
herligt, hvis han kunne komme med op til hestene og hygge sig der..jeg
kan jo se, at det er der mange hunde, der kan! Hesten er iøvrigt vant
til hunde og har engang transporteret en hyrdehund hjem, der blev træt
før turen var slut...
Gode råd ønskes Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-03 00:37

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jo se, at det er der mange hunde, der kan! Hesten er iøvrigt vant
> til hunde og har engang transporteret en hyrdehund hjem, der blev træt

Hej Christina

Ja men man skulle da så syntes at den har en chance for at blive mæt
Men prøv at tage hunden med op på hesten, hvis du da ellers kan slippe af
sted med det, så kan det være han bliver pokkers overlegen i stedet .

M.V.H....Benny..

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 09:44

"Benny Mortensen" skrev d. 17-03-03 00:37 dette indlæg :
> [...]

.

> M.V.H....Benny..
>
> Hm, det kan da være, jeg skulle prøve, selvom jeg i ånden ser en
rasende gravhund i vild galop ud over markerne!!! (på hesten, vel at
mærke!)
Samme gravhund ligger pt sammenrullet på mit skød og følger med i
indlæggene...han er træt efter at have været så meget ude i det dejlige
vejr de sidste mange dage! Han er den første gravhund, jeg har mødt, der
kan gå frit rundt i vores u-indhegnede have uden at blive væk!

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-03 10:10

> [...]
> vejr de sidste mange dage! Han er den første gravhund, jeg har mødt, der
> kan gå frit rundt i vores u-indhegnede have uden at blive væk!

Hej Skingur

Ja den her lægger du selv op til

Har du slået græsset ))

M.V.H....Benny..

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 10:24

"Benny Mortensen" skrev d. 17-03-03 10:10 dette indlæg :

> Hej Skingur
>
> Ja den her lægger du selv op til
>
> Har du slået græsset ))
>
> M.V.H....Benny..

Søde Benny....hvis ikke jeg havde slået græsset ville han da HELT
sikkert blive væk!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-03 13:37

Hej igen Skingur

Sådan medens jeg sad og hyggefnisede, kom jeg da lige i tanker om alle de
unge damer inde i byen. Nå ja, de var unge damer, til de hoppede ned fra
skoene. Kan man ikke få sådan nogle til en Gravhund

M.V.H.....Benny..

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 13:57

"Benny Mortensen" skrev d. 17-03-03 13:37 dette indlæg :
> [...]
fra
> skoene. Kan man ikke få sådan nogle til en Gravhund

Sådan nogle har vi...de hedder et menneske og varierer højdemæssigt alt
efter om det er slave 1 (mig) eller slave 2 (gemalen) der bruges...med
mindre man kan stjæle en stol (min) stå på ryggen af sofaen, sidde i
vindueskarmen når man har skubbet kattene ned, trone på toppen af
brændestablen etc. Gravhunde har i virkeligheden sjældent et problem med
deres højde....nok fordi de ikke aner, at de ikke har nogen!!!!

Gravhunde har ikke ben, de har poter.

Christina, der sidder og skriver kedelige artikler og burde slå
internettet fra for at få bestilt noget....

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-03 18:43

> [...]
>
> Gravhunde har ikke ben, de har poter.
>
> Christina, der sidder og skriver kedelige artikler og burde slå
> internettet fra for at få bestilt noget....

Hej Skingur

Ja men du er for nysgerrig, så det kunne du aldrig finde på vel ???? )..

M.V.H....Benny..

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 19:01

"Benny Mortensen" skrev d. 17-03-03 18:43 dette indlæg :
> Hej Skingur
>
> Ja men du er for nysgerrig, så det kunne du aldrig finde på vel ????
)..

http://www.kandu.dk/