Hvilket version til Applets?
Fra : M_abs

Dato : 16-03-03 18:16

Jeg skal lave nogle applets for en ven.
De skal bruges på en hjemmeside, uden at brugerne skal downloade JRE for at
kunne bruge den. Hvilket version vil så være smartest at bruge v.1.1.x?

Fra : Daniel Jensen

Dato : 16-03-03 21:50

Jeg er ikke ekspert men jeg går da ud fra at den nyeste version har noget af
det bedste GUI og hurtigste...

Fra : Daniel Jensen

Dato : 16-03-03 21:59

Kunsten at læse spørgsmålet ordentligt :)...

Jeg mener ikke at der er nogen jre med f.eks. MS IExplore så alle er vel
nødt til at hente JRE...

Fra : M_abs

Dato : 16-03-03 23:26

> Jeg mener ikke at der er nogen jre med f.eks. MS IExplore så alle er vel
> nødt til at hente JRE...

Der skulle være MSVM, som skulle være mere eller mindre kompetibel med en
ældre udgave af Java. Jeg kan bare ikke lide huske hvilken version.

Fra : Stefan L. Jensen

Dato : 17-03-03 00:30

> Der skulle være MSVM, som skulle være mere eller mindre kompetibel med en
> ældre udgave af Java. Jeg kan bare ikke lide huske hvilken version.

Version 1.1.8 så vidt jeg husker...

// Stefan

Fra : M_abs

Dato : 17-03-03 01:14

> Version 1.1.8 så vidt jeg husker...

Takker, det virker fint når jeg compiler til v.1.1

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-03-03 08:29

"M_abs" <M_abs@oncable.dk> writes:

> Jeg skal lave nogle applets for en ven.
> De skal bruges på en hjemmeside, uden at brugerne skal downloade JRE for at
> kunne bruge den. Hvilket version vil så være smartest at bruge v.1.1.x?

Den indbyggede i Internet Explorer kører 1.1.4.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn