Bedste grafikkort til 7-800 kr?!?
Fra : Anders [4200\)

Dato : 16-03-03 17:29

Hvad kan anbefales her?!? Skal bruge det til spil og TV-out.

Har et Geforce 2 nu.

Mvh. Anders

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-03-03 17:40

"Anders [4200)" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> Hvad kan anbefales her?!? Skal bruge det til spil og TV-out.
>
> Har et Geforce 2 nu.

Der er vist to kort at vælge imellem i den prisklasse: et radeon 9100 eller
et Gefore 3 Ti200. Førstnævnte må siges at være det bedste, særligt mht.
tv-out, hvor ati's kort generelt skulle være bedre end Nvidia's.

/Nikolaj

Fra : Tony L

Dato : 17-03-03 21:33

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
> "Anders [4200)" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

Ellers har jeg et GeForce 4 Ti4200 128 mb Ram (8xAGP) nypris 1562.
En måned gammelt. Pris 1000
http://www.jumbo.dk/?ie=true se under prisliste.

TonyL