Musikken fra Cola-reklamen
Fra : SlowHand

Dato : 16-03-03 15:16

Hej i Gruppen.

Musikken der spilles i Coca Cola reklamen,
hvor en fyr sidder på en bænk, og kigger på
nogle "construction workers", og til sidst kaster
blomster til én af dem?

Nogen der ved hvem det er, og hvad nummeret hedder?

/SlowHand

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 17-03-03 00:41

> [...]
> nogle "construction workers", og til sidst kaster
> blomster til én af dem?
>
> Nogen der ved hvem det er, og hvad nummeret hedder?

Kan ikke huske hvad gruppen hedder, men det er lavet specielt til reklamen,
og er ikke udgivet på Cd så vidt jeg ved...

/Morten

Fra : SlowHand

Dato : 17-03-03 01:57

> Kan ikke huske hvad gruppen hedder, men det er lavet specielt til
reklamen,
> og er ikke udgivet på Cd så vidt jeg ved...

Øv Øv... :(
Det lyder umådeligt meget som Nikka Costa, og har faktisk
mange træk til fælles med hendes nummer; "Like a Feather".
Har dog søgt højt og lavt uden resultat :(
Tror jeg spørger coca cola, de må da vide det ;)

/SlowHand