Opfølgning af mit valg af Digital kamera
Fra : [7171] Philip

Dato : 16-03-03 15:07

Hejsa alle her på group'en

Jeg takker for alle jeres indlæg, relevante, eller ikke lige "altid" =o)

Men jeg har læst på nettet om hvad man skal kigge efter, og som sagt det
er ikke kun antallet af pixels,
også opløsning, men ikke mindst,: HVEM har lavet den "føler" OCD'en der
optager billedet. Bemærke dette..
.... for er den uoplyst "manufactor", er det "gammel" teknologi, dermed
ikke op de "standarder" vi efterhånden forventer som brugere af et
sådant kamera.
Altså jeg mener i starten var det "sjov", og billigt at tage hurtige
Snaphots, men vi er mere kritiske nu.
Heldigvis. *SS*
Meen for at komme til mit valg,...... Tadaadaa
Olympus Mju 300, netop fremkommet , vist på det Danske marked, lidt
dyrere end jeg havd villet men havde læst en del om det.
Bla. Alm 2 AA batt. XD- kort, lader mv, medfølger.
bla. at batt er alm er en kæmpe fordel jo, og de nye XD kort bruger kun
energi, ifht. Flash/Smart mm.
derfor kun " stk batt.
men et godt link til Digital Kamera fik jeg herinde
og kan varmt anbefales

--
Hilsen Philip