DX9 og GF2Go
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-03-03 18:57

Kører med subject og driver ver, 29.64

Andre der har oplevet at Dx9 kan lave pauser med mellemrum ved direct3d
spil og afspilning af film?

Desuden har jeg ved spil (EverQuest) oplevet at pludselig kan grafikken
begynde at hakke vildt, som om grafikkortet ikke kan følge med længere,
hvis jeg så lige refresher spillets indstillinger med opløsning, så kører
det fint og glidende igen.

Problemerne er ikke oplevet med Dx8.1

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-03-03 14:15

On Sat, 15 Mar 2003 17:56:57 +0000 (UTC), Bjarke Andersen
<usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

> [...]
>begynde at hakke vildt, som om grafikkortet ikke kan følge med længere,
>hvis jeg så lige refresher spillets indstillinger med opløsning, så kører

Jeg mener ikke at GF2 kan drage nytte af DiretcX 9, så der er ingen
grund til at installere det. Kun hvis spillet kræver det og det er der
vist ingen der gør endnu?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-03-03 19:17

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message

> Jeg mener ikke at GF2 kan drage nytte af DiretcX 9, så der er ingen
> grund til at installere det. Kun hvis spillet kræver det og det er der
> vist ingen der gør endnu?

Freelancer fra Microsoft Games gør..

Mikael

Fra : Thomas Dorf Nielsen

Dato : 19-03-03 21:04

On Wed, 19 Mar 2003 19:17:18 +0100, "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk>
wrote:

>Freelancer fra Microsoft Games gør..

1) GF2 understøtter bestemt ikke DX9, nej.
2) Jeg har kørt Freelancer med DX8.1
Jeg kunne derimod ikke starte "Line Of Sight - Vietnam", før jeg
havde installeret DX9. (Om det vitterligt var DX9 eller bare
genstarten, der løste problemet, ved jeg ikke.)
"Unreal II - The Awakening" kørte også med 8.1, men der manglede
flere detaljer,som først kom med, efter DX9 var installeret.

Jeg har et GF4 4200, som heller ikke understøtter DX9. Det er med andre
ord ikke så meget et spørgsmål om grafikkortet som om spillet, hvorvidt
man skal installere DX9. Et grafikkort, der understøtter DX9, kører
hurtigere.

Eller?

/dorf