min homeserver vil ikke godtage mig
Fra : anita jensen

Dato : 15-03-03 16:16

megen uerfaren i hjemmesider mangler hjælp
jeg har lavet min side med front page exp,
min hjemmeside hedder http://home20.inet.tele.dk/stutteri-ahorn
forsøger at overføre via Explorer FTP, når jeg vil bruge musen til at
trække min side over på serve vinduet, ser det ud til at overføre, men
det virker ikke, den skriver at jeg skal kontrolere at jeg har
tilladelse til at overføre, hvad gør jeg galt?
Anita

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-03 16:54

anita jensen <anita@WFQF3wedel-jensen.dk> (slet WFQF3) skrev :

> [...]
>det virker ikke, den skriver at jeg skal kontrolere at jeg har
>tilladelse til at overføre, hvad gør jeg galt?

Prøv med et rigtigt ftp-program, men start lige med at kigge på
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=35800&dogtag=tdco-hj-hs