charter fra andre lande
Fra : Jørn Haulund

Dato : 15-03-03 14:33

Hej

Er der nogen her der har erfaringer med at købe charterrejser i andre lande
?

Jeg overvejer om det måske kan betale sig at købe rejser fra f.eks. Berlin
eller Bruxelles, og så køeb en billig flybillet dertil?

Vil være meget glad for at høre jeres erfaringer

Jørn

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-03-03 23:15

Hej

"Jørn Haulund" <haulund@mailme.dk> wrote:

>Er der nogen her der har erfaringer med at købe charterrejser i andre lande

>Jeg overvejer om det måske kan betale sig at købe rejser fra f.eks. Berlin
>eller Bruxelles, og så køeb en billig flybillet dertil?

Jeg tvivler på at den opskrift kan betale sig !, charterrejser er typisk
dyrere i andre lande, også selv om de er steget helt vanvittigt her i DK
de sidste 2- 3 år.

Det der kan betale sig er, hvis du bor i Østdanmark, at købe rejsen i
Sverige, og så flyve enten fra Kastrup eller Sturup (Malmø) Pga. kursen
på Svenske kr. kan du typisk spare omkring 20 procent, og ofte lidt
mere. - Prøv at sammenligne på: www.solfaktor.com

--
M.v.h. Ole®

Fra : Maria Hougaard

Dato : 16-03-03 09:54

Jørn Haulund <haulund@mailme.dk> skrev:
> [...]
>eller Bruxelles, og så køeb en billig
>flybillet dertil?
>
>Vil være meget glad for at høre jeres erfaringer

Jeg har været ude at rejse med Ving Sverige. Det var let og
billigere end med Ving Danmark.
Sommetider har de også andre rejsemål end der findes i Danmark.
F.eks. var jeg på Borneo med Ving Sverige for 6000 danske kroner
for 14 dage. Stor oplevelse.

Nogle af de svenske charterfirmaer flyver også ud af københavn.
se evt.
www.ving.se
www.mytravel.se

Mariah

Fra : JakobN

Dato : 16-03-03 18:12

Jeg er enig med de andre i gruppen.

Det kan ikke betale sig at købe i andre lande og det bliver meget mere
besværligt. Eneste "smuthul" er køb af rejser i Sverige.

JakobN

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-03 11:10

> Er der nogen her der har erfaringer med at købe charterrejser i andre
lande
> ?
>
> Jeg overvejer om det måske kan betale sig at købe rejser fra f.eks. Berlin

Jeg har rejst et par gange fra Munchen - da vi har familie der. Det kan helt
sikkert betale sig at undersøge det tyske marked.
Anja