PSU?
Fra : Silver

Dato : 15-03-03 14:41

Kan en 250 volts PSU understøtte et Saphirre Radeon 9700 Pro kort eller skal
man op på 300 volt?.

Mvh
Silver

Fra : Peter Pan

Dato : 15-03-03 15:44

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Kan en 250 volts PSU understøtte et Saphirre Radeon 9700 Pro kort eller
skal
> man op på 300 volt?.

Mon ikke Radeon kortet er mere glad for 5 / 12 volt?? :)

Mon ikke du mener Watt? PSU'en kan sagtens trække et Radeon kort uanset
hvilken størrelse PSU du har. Det er nok snarer resten af systemmet sammen
med Radeon kortet du skal kigge på. Har du et Dual AMD 2400+ system, dur en
300 Watt PSU ikke....og da slet ikke 250 watt. Men bare husk, man kan få for
lidt, men aldrig for meget.... Så står du og skal købe det ene eller det
andet, så gå efter 300 Watt. Har du en 250 watt, og overvejer om det er nok,
så afprøv det, og er det ikke nok, så opgrader.

Mvh
Anders

Fra : Silver

Dato : 15-03-03 17:39

"Peter Pan" <.@anders.dk> wrote in message news:b4ve7g$20v$1@sunsite.dk...
> [...]
nok,
> så afprøv det, og er det ikke nok, så opgrader.

Hehe sorry jeg mente selvf. watt, jeg har anskaffet mig den her computer

AMD Athlon XP 2400+ 2000Mhz/266 MHz FSB 0,13 micron

Med dette bundkort.

MicroStar KT4V Socket A Via KT400, ATX, 1xAGP, 5xPCI,ATA/133,DDR USB 2.0

Og det Tower som følger med er med 300 watt ser jeg, så jeg skulle ikke ha
nogen problemer.

Mvh
Silver

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-03-03 17:53

> Og det Tower som følger med er med 300 watt ser jeg, så jeg skulle ikke ha
> nogen problemer.

Du bør nok være mere fokuseret på kvaliteten af PSU'en end på
watt-angivelserne. De snyder nemlig en hel del. Så en god 250W PSU vil ofte
langt bedre end en Craptech 300W PSU. Men umiddelbart bør det køre ok.

/Nikolaj

Fra : Silver

Dato : 15-03-03 19:00

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message

> [...]
ofte
> langt bedre end en Craptech 300W PSU. Men umiddelbart bør det køre ok.

Tak for svarene peter og nikolaj nu kan jeg bare vente til onsdag hvor
jeg får svinet hehe.

Mvh
Silver