Hvem kan 70'er musikken ?
Fra : Gert Vest

Dato : 15-03-03 08:09

Hej alle !

Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.

Nogle kan jeg huske bl.a.
Sweet
Slade
Suzi Quatro
T. Rex
Abba
Rubettes
Og nogle flere.

Der hvor det kniber mest er hits med solister og disco.
Kan I nogle af dem ?
Jeg har har mailet til DR om de havde de gamle lister liggende, men det
kunne de ikke hjælpe mig med. Kan I ?

GV

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-03-03 09:21

Gert Vest wrote:

> Hej alle !
>
> Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
> Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
> Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.

Et hurtigt blik på de gamle opsamlingslp'er afslører blandt andre:

George McCrae - Rock Your Baby
Paper Lace - The Night Chicago Died
Glen Campbell - Rhinestone Cowboy
Harpo - Movie Star
Showaddywaddy - Three Steps to Heaven
Clout - Substitute
10cc - I'm Not in Love
Hot Cocolate - You Sexy Thing

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Bernau

Dato : 15-03-03 09:33

In article <3e72d171$0$52179$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
post@gertvest.dk says...
> Hej alle !
>
> Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
> Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
> Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.
> Der hvor det kniber mest er hits med solister og disco.
> Kan I nogle af dem ?
> Jeg har har mailet til DR om de havde de gamle lister liggende, men det
> kunne de ikke hjælpe mig med. Kan I ?

Her er lidt at starte på:

5000 Volts - I'm On Fire (1975)
Al Stewart - Year of The Cat (1977)
Albert Hammond - I'm A Train (1974)
Alice Cooper - School's Out (1972) (Den må være oplagt!!)
Alicia Bridges - I Love The Nightlife (1978)
Alvin Stardust - My Coo-Ca-Coo (1974)
Amii Stewart - Knock On Wood (1979)
Andrew Gold - Do Wah Diddy (1976)
Anita Ward - Ring My Bell (1979)
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie (1978)
Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet (1974)
Barry White - Can get Enough Of Your Love (1974)
Barry White - Never Gonna Give You Up (1973)
Barry White - You're The First The Last My Everything (1974)
Bee Gees - Stayin' Alive (1977)
Bellamy Brothers - Let Your Love Flow (1976)
Bill Withers - Ain't No Sunshine (1973)
Billy Ocean - Love Really Hurts Without You (1976)
Blondie - One Way Or Another (1978)
Blondie - Heart of Glass (1978)
Blue Oyster Cult - Don't Fear The Reaper (1976)
Boney M - Ma Baker (1977)
Boney M - Nightfligt To Venus (1978)
Boney m - Rivers Of Babylon (1978)
Boston - More Than A Feeling (1976)
C.W. McCall - Convoy (1978) (kult!!)
Carl Douglas - Kung Fu Fighting (1976)
Carly Simon - You're So vain (1972)
Carpenters - (They Long To Be) Close To You (1970)
Cat Stvens - Morning Has Broken (1971)
Chic - Le Freak (1978)
Chic - Good Times (1979)
Cliff Richard - We Don't Talk Anymore (1979)
Commodores - Easy (1977)

....fortsættelse følger.... måske

/Lars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-03-03 10:23

Gert Vest skrev :
> Hej alle !
>
> Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
> Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
> Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.

Neden for er der et par bud. Gruppe/solist Titel måned og år for hittet i
England.

Tjek fx http://www.martinsmusic.freeserve.co.uk/
--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Badfinger Come And Get It 1 1970
Donovan To Susan On The West Coast Waiting 1 1970
Lighthouse, Edison Love Grows (Where My Rosemary Goes) 1 1970
Peter, Paul And Mary Leavin' On A Jet Plane 1 1970
Presley, Elvis Suspicious Mind 1 1970
Shocking Blue Venus 1 1970
Steam Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye 1 1970
Joplin, Janis Try (Just A Little Bit Harder) 2 1970
Lennon, John Instant Karma 2 1970
Simon And Garfunkel Bridge Over Troubled Water 2 1970
Thomas, B.J. Raindrops Keep Falling On My Head 2 1970
White Plains My Baby Loves Lovin' 2 1970
Beatles Let It Be 3 1970
Greenbaum, Norman Spirit In The Sky 3 1970
Led Zeppelin Living loving Maid (She's Just A Woman) 3 1970
Pipkins, The Gimme dat ding 3 1970
Dana All Kinds Of Everything 4 1970
Whittaker, Roger I Don't Belive In If Anymore 4 1970
Beach Boys Cottonfields 5 1970
Christie Yellow River 5 1970
Guess Who American Woman 5 1970
Moody Blues Question 5 1970
Status Quo Down The Dustpipe 5 1970
Creedence Clearwater Revival Up Around The Bend 6 1970
Crosby, Stills, Nash & Young Ohio 6 1970
Free All Right Now 6 1970
Hotlegs Neanderthal Man 6 1970
Mungo Jerry In The Summertime 6 1970
Thomas, Nicky Love Of The Common People 6 1970
Uriah Heep Lady In Black 6 1970
Chicago 25 Or 6 To 4 7 1970
Kinks Lola 7 1970
Black Sabbath Paranoid 8 1970
Deep Purple Black Night 8 1970
Three Dog Night Mama Told Me Not To Come 8 1970
Turtles, The Me About You 8 1970
Carpenters (They Long To Be) Close To You 9 1970
Robinson & The Miracles, Smokey The Tears of a Clown 9 1970
Ross, Diana Ain't No Mountain High Enough 9 1970
Clapton, Eric After Midnight 10 1970
Fardon, Don Indian Reservation 10 1970
Murray, Anne Snowbird 10 1970
Starr, Edwin War 10 1970
Edmunds, Dave I Hear You Knocking 11 1970
Hendrix, Jimi Woodoo Chile 11 1970
Jackson 5 I'll Be There 11 1970
McGuinness, Flint When I'm Dead And Gone 11 1970
Nitty Gritty Dirt Band Mr. Bojangles 11 1970
Santana Black Magic Woman 11 1970
Bee Gees Lonely Days 12 1970
Equals Black Skin Blue Eyed Boys 12 1970
Move Tonight 12 1970
Badfinger No Matter What 1 1971
Harrison, George My Sweet Lord 1 1971
John, Elton Your Song 1 1971
Jones, Tom She's A Lady 1 1971
Kinks Apeman 1 1971
Melanie What Have They Done To My Song Ma 1 1971
Turner, Ike And Tina Proud Mary 1 1971
Anderson, Lynn Rose Garden 2 1971
Deep Purple Strange Kind Of Woman 2 1971
Joplin, Janis Me and Bobby McGee 2 1971
Bread If 3 1971
Creedence Clearwater Revival Have You Ever Seen The Rain 3 1971
King, Carol You've Got A Friend 3 1971
Steppenwolf, The Snowblind Friend 3 1971
Stills, Stephen Love The One You're With 3 1971
Rolling Stones Brown Sugar 4 1971
Starr, Ringo It Don't Come Easy 4 1971
Diamond, Neil I Am. . .I Said 5 1971
Three Dog Night Joy To The World 5 1971
Buoys Give Up Your Guns 6 1971
Lobo Me And You And A Dog Named Boo 6 1971
Middle Of The Road Chirpy Chirpy Cheep Cheep 6 1971
Nash, Graham Chicago / We Can Change The World 6 1971
New World Tom Tom Turnaround 6 1971
Ross, Diana I'm Still Waiting 7 1971
Sainte-Marie, Buffy Soldier Blue 7 1971
T Rex Get It On 7 1971
Cats, The One Way Wind 8 1971
Hot Chocolate I Believe (In Love) 8 1971
Raye, Susan L.A. International Airport 8 1971
Stevens, Cat Moon Shadow 8 1971
Fortunes, The Freedom Come, Freedom Go 9 1971
Gerard, Danyel Butterfly 9 1971
Redbone The Witch Queen Of New Orleans 9 1971
Stewart, Rod Maggie May 9 1971
Baez, Joan The Night They Drove Old Dixie Down 10 1971
Doors Riders Of The Storm 10 1971
Gaye, Marvin Mercy Mercy Me (The Ecology) 10 1971
Lennon, John Imagine 10 1971
Move Chinatown 10 1971
Pop Tops Mamy Blue 10 1971
Presley, Elvis I'm Leaving 10 1971
Slade Coz I Luv You 10 1971
Cher Gypsies, Tramps And Thieves 11 1971
Led Zeppelin Stairways To Heaven 11 1971
Pink Floyd One Of These Days 11 1971
America A Horse With No Name 12 1971
Archies A Summer Prayer for Peace 12 1971
McLean, Don American Pie 12 1971
New Seekers I'd Like To Teach The World To Sing 12 1971
Chicory Tip Son Of My Father 1 1972
Melanie Brand New Key 1 1972
Middle Of The Road Soley Soley 1 1972
Sly & The Family Stone Family Affair 1 1972
Stevens, Cat Morning Has Broken 1 1972
Nilsson Without You 2 1972
Simon, Paul Mother And Child Reunion 2 1972
Slade Look Wot You Dun 2 1972
New Seekers Beg Steal Or Borrow 3 1972
Young, Niel Heart Of Gold 3 1972
Boone, Daniel Beautiful Sunday 4 1972
Bread Everything I own 4 1972
Deep Purple Smoke On The Water 4 1972
Smith, Hurricane Oh Babe What Would You Say? 4 1972
Starr, Ringo Back Off Boogaloo 4 1972
Diamond, Neil Song Sung Blue 5 1972
McLean, Don Vincent 5 1972
Bowie, David Starman 6 1972
Dr. Hook Sylvia's Mother 6 1972
Glitter, Gary Rock And Roll (Part1) 6 1972
Nash, Johnny I Can See Clearly Now 6 1972
Reddy, Helen I Am Woman 6 1972
Ruffin, Bruce Mad About You 6 1972
Cooper, Alice School's Out 7 1972
Guthrie, Arlo City Of New Orleans 7 1972
Hot Butter Popcorn 7 1972
Uriah Heep Easy Livin' 7 1972
Blackfoot Sue Standing In The Road 8 1972
Clapton, Eric Layla 8 1972
De Paul, Linsey Sugar Me 8 1972
Mott The Hoople All The Young Dudes 8 1972
Procol Harum Conquistador 8 1972
Roxy Music Virginia Plain 8 1972
10 CC Donna 9 1972
Lieutenant Pigeon Mouldy Old Dough 9 1972
Livingstone, Dandy Suzanne Beware Of The Davil 9 1972
Melvin, Harold, And The Blue Notes If You Don't Know Me By Now 9 1972
Mitchell, Joni Big Yellow Taxi 9 1972
Presley, Elvis Burning Love 9 1972
Skellern, Peter You're A Lady 9 1972
T Rex Children Of The Revolution 9 1972
Hammond, Albert It Never Rains In Southern California 10 1972
Nelson, Ricky Garden Party 10 1972
O'Sullivan, Gilbert Clair 10 1972
Temptations Papa Was A Rollin' Stone 10 1972
Osmonds Crazy Horses 11 1972
Steely Dan Do It Again 11 1972
Wonder, Stevie Superstition 11 1972
McCartney, Paul Hi Hi Hi 12 1972
Simon, Carly You're So Vain 12 1972
ELO Roll Over Beethoven 1 1973
Focus Sylvia 1 1973
Glitter, Gary Do You Wanna Touch Me (Oh Yeah) 1 1973
John, Elton Daniel 1 1973
Newton-John, Olivia Take Me Home Country Roads 1 1973
Stevens, Cat Can't Keep It In 1 1973
Strawbs Part Of The Union 1 1973
Thin Lizzy Whisky In The Jar 1 1973
Cooper, Alice Hello Hurray 2 1973
Flack, Roberta Killing Me Softly With His Song 2 1973
Moody Blues I'm just a Singer (in a Rock'n'roll Band) 2 1973
Dawn Tie A Yellow Ribbon Round The Old Oak Tree 3 1973
Geordie All Because Of You 3 1973
Mud Crazy 3 1973
Slade Cum On Feel The Noize 3 1973
T Rex 20th Century Boy 3 1973
Wizzard See My Baby Jive 4 1973
10 CC Rubber Bullets 5 1973
Pink Floyd Money 5 1973
Quatro, Suzi Can The Can 5 1973
Reed, Lou Walk On The Wild Side 5 1973
Stealer's Wheel Stuck in the Middle with You 5 1973
Winter Groupe, Edgar Frankenstein 5 1973
Bowie, David Life On Mars 6 1973
Hammond, Albert The Free Electric Band 6 1973
Essex, David Rock On 8 1973
Ferry, Bryan A Hard Rain's Gonna Fall 9 1973
Rolling Stones Angie 9 1973
Status Quo Caroline 9 1973
Sweet The Ballroom Blitz 9 1973
Turner, Ike And Tina Nutbush City Limits 9 1973
Dylan, Bob Knockin' On Heaven's Door 10 1973
Genesis I Know What I Like (In Your Wardrobe) 10 1973
Nazareth This Flight Tonight 10 1973
Starr, Ringo Photograph 10 1973
Blue, Berry Do You Wanna Dance 11 1973
Harley And Cockney Rebel, Steve Sebastian 11 1973
Lennon, John Mind Games 11 1973
Mott The Hoople Roll Away The Stone 11 1973
Roxy Music Street Life 11 1973
Stardust, Alvin My Coo-Ca-Choo 11 1973
Powel, Cozy Dance With The Devil 12 1973
Mud Tiger Feet 1 1974
Blue Swede (Björn Skifs) Hooked On A Feeling 2 1974
Cher Dark Lady 2 1974
Hollies The Air That I Breathe 2 1974
Paper Lace Billy Don't Be A Hero 2 1974
Quatro, Suzi Devil Gate Drive 2 1974
Rich, Charlie The Most Beautiful Girl 2 1974
Doobie Brothers Listen to the Music 3 1974
Glitter Band Angel Face 3 1974
Hamlisch, Marvin The Entertainer 3 1974
Jacks, Terry Seasons In The Sun 3 1974
John, Elton Candle In The Wind 3 1974
Queen Seven Seas Of Rhye 3 1974
Simon & James Taylor, Carly Mockingbird 3 1974
ABBA Waterloo 4 1974
Geordie Black Cat Woman 4 1974
Three Degrees Dirty Old Man 4 1974
Cunningham Norma Jean Wants To Be A Movie Star 5 1974
Glover, Roger Love Is All 5 1974
Golden Earring Radar Love 5 1974
Harley And Cockney Rebel, Steve Judy Teen 5 1974
Paper Lace The Night Chicago Died 5 1974
Rubettes Sugar Baby Love 5 1974
Sparks This Town Ain't Big Enough For Both Of Us 5 1974
Stevens, Ray The Streak 5 1974
10 CC The Wall Street Shufle 6 1974
Bad Company Can't Get Enough 6 1974
Drifters, The Kissin' In The Back Row Of The Moviies 6 1974
Ducks Delux Coast To Coast 6 1974
Glitter, Gary Always Yours 6 1974
Lobo I'd Love You To Want Me 6 1974
McCrae, George Rock You Baby 6 1974
Sayer, Leo One Man Band 6 1974
Hues Corporation Rock The Boat 7 1974
McCartney, Paul Band On The Run 7 1974
Oldfield, Mike Tubular Bells (single edit) 7 1974
Sweet The Sixteens 7 1974
Three Degrees When Will I See You Again 7 1974
Denver, John Annie's Song 8 1974
Douglas, Carl Kung Fu Fighting 8 1974
Rolling Stones It's Only Rock n' Roll (But I Like It) 8 1974
White, Barry Can't Get Enough Of Your Love Babe 8 1974
Anka, Paul (You're) Having my Baby 9 1974
B.T. Express Do It 9 1974
Dee, Kiki I've Got The Music In Me 9 1974
Reunion Life is a Rock (But the Radio Rolled Me) 9 1974
Santana Samba Pa Ti 9 1974
Essex, David Gonna Make You A Star 10 1974
Queen Killer Queen 10 1974
Slade Far Far Away 10 1974
Bachman-Turner Overdrive You Ain't Seen Nothing Yet 11 1974
Pilot Magic 11 1974
Rubettes Juke Box Jive 11 1974
Splinter Costafine Town 11 1974
Gaynor, Gloria Never Can Say Goodbye 12 1974
Kenny The Bump 12 1974
McTell, Ralph Streets Of London 12 1974
Swan, Billy I Can Help 12 1974
Pilot January 1 1975
Sparks Never Turn Your Back On Mother Earth 1 1975
Fox Only You Can 2 1975
Harley And Cockney Rebel, Steve Make Me Smile (Come Up And See Me) 2 1975
Shirley & Company Shame Shame Shame 2 1975
Supertramp Dreamer 2 1975
Bay City Rollers Bye Bye Baby 3 1975
Gaynor, Gloria Reach Out I'll Be There 3 1975
Labelle Lady Marmalade 3 1975
Rubettes I Can Do It 3 1975
White, Barry You're The First The Last My Everything 3 1975
Cooper, Alice Only Women Bleed 4 1975
Mud Oh Boy 4 1975
Riperton, Minnie Loving You 4 1975
Bachman-Turner Overdrive Hey You 5 1975
Kraftwerk Autobahn (single edit) 5 1975
Lennon, John Stand By Me 5 1975
McCoy, Van The Hustle 5 1975
Bee Gees Jive Talking 6 1975
Head, Murray Say It Ain't So, Joe 6 1975
Ian, Janis At Seventeen 6 1975
Taylor, James How Sweet It Is (To Be Loved By You) 6 1975
Wingfield, Pete Eighteen With A Bullet 6 1975
Essex, David Rolling Stone 7 1975
Smokie If You Think You Know How To Love Me 7 1975
Sweet Action 7 1975
Typically Tropical Barbados 7 1975
Uriah Heep Return to fantasy 7 1975
Wingfield, Pete Eighteen With A Bullet 7 1975
Captain And Tennille Love Will Keep Us Together 8 1975
KC And The Sunshine Band That's The Way (I Like It) 8 1975
Reddy, Helen Ain't no way To Treat A Lady 8 1975
Spedding, Chris Motorbiking 8 1975
Stewart, Rod Sailing 8 1975
5000 Volts I'm On Fire 9 1975
Albert, Morris Feelings 9 1975
Baker Selection, George Una Paloma Blanca 9 1975
Black Sabbath Am I Going Insane (Radio) 9 1975
Marley And The Wailers, Bob No Woman No Cry 9 1975
Rainbow Temple Of The King 9 1975
Cole, Natalie This Will Be (An Everlasting Love) 10 1975
Hello New York Groove 10 1975
Miles, John High Fly 10 1975
Phillips, Esther What A Difference A Day Makes 10 1975
Roxy Music Love Is The Drug 10 1975
Hot Chocolate You Sexy Thing 11 1975
Jigsaw Sky High 11 1975
Ohio Players Love Rollercoaster 11 1975
Queen Bohemian Rhapsody 11 1975
Silver Convention Fly Robin Fly 11 1975
Springsteen, Bruce Born To Run 11 1975
Steeleye Span All Around My Hat 11 1975
Stretch Why Did You Do It ? 11 1975
Sailor A Glas Of Champagne 12 1975
Bowie, David Golden Years 1 1976
Charles, Tina I Love To Love (But My Baby Loves To Dance) 2 1976
McCall, C W Convoy 2 1976
10 CC I'm Not In Love 3 1976
ABBA Fernando 3 1976
Brotherhood Of Man Save Your Kisses For Me 3 1976
Sailor Girls Girls Girls 3 1976
Bellamy Brothers Let Your Love Flow 4 1976
Carmen, Eric All By Myself 4 1976
Harpo Movie Star 4 1976
Metro Criminal World 4 1976
Ross, Diana Theme From Mahogany 4 1976
Sutherland Brother And Quiver Arms Of Mary 4 1976
Frampton, Peter Show Me The Way 5 1976
Parton, Dolly Jolene 5 1976
Richard, Cliff Devil Woman 5 1976
Summer, Donna Could It Be Magic 5 1976
Thin Lizzy The Boys Are Back In Town 5 1976
Crawford, Randy I've Never Been To Me 6 1976
Ferry, Bryan Lets Stick Together 6 1976
Liverpool Express You Are My Love 6 1976
Dundas, David Jeans On 7 1976
John And Kiki Dee, Elton Don't Go Breaking My Heart 7 1976
Taylor, James Shower The People 7 1976
Wakelin, Johnny In Zaire 7 1976
Hot Chocolate Heaven Is In The Back seat Of My Cadillac 8 1976
Manfred Man's Earthband Blinded By The Light 8 1976
McCartney, Paul Let'em In 8 1976
Watson, Johnny 'Guitar' I Need It 8 1976
Lynard Skynard Sweet Home Alabama 9 1976
Sherbet Howzat 9 1976
Armatrading, Joan Love And Affection 10 1976
Chicago If You Leave Me Now 10 1976
Climax Blues Band Couldn't Get It Right 10 1976
Tylor, Bonnie Lost in France 10 1976
Wild Cherry Play That Funky Music 10 1976
ELO Livin' Thing 11 1976
Showaddywaddy Under The Moon Of Love 11 1976
Boney M Daddy Cool 12 1976
Cale, JJ Cocaine 12 1976
Covington, Julie Don't Cry For Me Argentina 12 1976
Miller Band, Steve Space Intro / Fly Like An Eagle 12 1976
Rose Royce Car Wash 12 1976
Smokie Living Next Door To Alice 12 1976
Boston More Than A Feeling 1 1977
Heatwave Boogie Nights 1 1977
Sayer, Leo When I Need You 1 1977
Thin Lizzy Don't Believe A Word 1 1977
ABBA Knowing Me Knowing You 2 1977
Bowie, David Sound And Vision 2 1977
Fleetwood Mac Go Your Own Way 2 1977
Genesis Your Own Special Way 2 1977
Houston, Thelma Don't Leave Me This Way 2 1977
Jeanette Porque Te Vas 2 1977
MacGregor, Mary Torn BetweemTwo Lovers 2 1977
Manhattan Transfer Chanson D'amour 2 1977
Mr. Big (UK) Romeo 2 1977
Weather Report Birdland 2 1977
Eagles Hotel California 4 1977
Gabriel, Peter Solsbury Hill 4 1977
Klaatu Calling Occupants of Interplanetary Craft 4 1977
Miller Band, Steve Jet Airliner 4 1977
Stewart, Al On The Border 4 1977
Wonder, Stevie Sir Duke 4 1977
Boney M Ma Baker 6 1977
Sex Pistols God Save The Queen 6 1977
Supertramp Give A Little Bit 6 1977
Summer, Donna I Feel Love 7 1977
Jarre, Jean-Michel Oxygene Part IV 8 1977
Ramones Swallow My Pride 8 1977
Space Magic Fly 8 1977
Baccara Yes Sir, I Can Boogie 9 1977
Moroder, Giorgio From Here To Eternity 9 1977
Nazareth Love Hurts 9 1977
Ram Jam Black Betty 9 1977
Stranglers No More Heroes 9 1977
Barclay James Harvest Hymn 10 1977
Queen We Are The Champions 10 1977
Robinson Band, Tom 2-4-6-8 Moterway 10 1977
Status Quo Rockin' All Over The World 10 1977
Tozzi, Umberto Ti Amo 10 1977
McCartney, Paul Mull Of Kintyre 11 1977
Newman, Randy Short People 11 1977
Santa Esmeralda And Leroy Gomes Don't Let Me Be Misunderstood 11 1977
Althia And Donna Up Town Top Ranking 12 1977
Clapton, Eric Lay Down Sally 12 1977
Tylor, Bonnie It's A Heartache 12 1977
ELO Mr. Blue Sky 1 1978
Fitzerald & Yvonne Keeley, Scott If I had Words 1 1978
Kansas Dust In The Wind 1 1978
Sweet Love Like Oxygene 1 1978
ABBA Take A Chance On Me 2 1978
Bush, Kate Wuthering Hights 2 1978
Earth Wind And Fire Fantasy 2 1978
Eruption I Can't Stand The Rain 2 1978
Joel, Billy Just The Way You Are 2 1978
Marley And The Wailers, Bob Is This Love 2 1978
Player Baby Come Back 2 1978
Rafferty, Gerry Baker Street 2 1978
Hot Chocolate Every 1's A Winner 3 1978
Bee Gees Night Fever 4 1978
Boney M Rivers Of Babylon 4 1978
Jackson, Dee D Automatic Lover 4 1978
McCartney, Paul With A Little Luck 4 1978
Smith Group, Patti Because The Night 4 1978
Young, John Paul Love Is In The Air 4 1978
Zager Band, Michael Let's All Chant 4 1978
Blue Oyster Cult (Don't Fear) The Reaper 5 1978
Kraftwerk The Model 5 1978
Mann's Earthband, Manfred Dayv's On The Road Again 5 1978
Meat Loaf You Took The Word Right Out Of My Mouth 5 1978
Newton-John, Olivia You're The One That I Want 5 1978
Plastic Bertrand Ca Plane Pour Moi 5 1978
Black Sabbath Never Say Die 6 1978
Clout Substitute 6 1978
Marshall Hain Dancing In The City 6 1978
Motors Airport 6 1978
City Boy 5-7-0-5 7 1978
Foringer Cold As Ice 7 1978
Manilow, Berry Copacabana 7 1978
Moody Blues Steppin' In A Slide Zone 7 1978
Sex Pistols My Way 7 1978
Who, The Who Are You? 7 1978
Hagen, Nina Der Spinner 8 1978
Parsons Project, Alan What Goes Up 9 1978
Stewart, Al Time Passages 9 1978
Miller. Frankie Darling' 10 1978
Summer, Donna MacArthur Park 10 1978
Blondie Hanging On The Telefon 11 1978
Bridges, Alicia I Love The Night Life 11 1978
Cars My Best Friends Girl 11 1978
Chic Le Freak 11 1978
Racey Lay Your Love On Me 11 1978
Stewart, Rod Da Ya Think I'm Sexy ? 11 1978
Village People Y.M.C.A. 11 1978
Dury And The Blockheads, Ian - Hit Me With Your Rhythm Stick 12 1978
Oldfield, Sally - Mirrors 12 1978
Benson, George - On Broadway 1978
Blondie - Heart Of Glas 1 1979
Gaynor, Gloria - I Will Survine 2 1979
Hancock, Herbie - You Bet Your Love 2 1979
Lovich, Lena - Lucky Number 2 1979
Pretenders - Stop Your Sobbing 2 1979
Toto - Hold The Line 2 1979
Dire Straits - Sultans Of Swing 3 1979
Garfunkel, Art - Bright Eyes 3 1979
Genesis - Follow You, Follow Me 3 1979
Racey - Some Girls 3 1979
Squeeze - Cool For Cats 3 1979
Supertramp - The Logical Song 3 1979
Village People - In The Navy 3 1979
Zappa, Frank - Bobby Brown 3 1979
M - Pop Muzik 4 1979
Scorpions - Holliday 4 1979
Stewart, Amii - Knock On Wood 4 1979
Cheap Trick - I Want You To Want Me 5 1979
Earth & Fire - Weekend 5 1979
Earth Wind And Fire - Boogie Wonderland 5 1979
Sister Sledge - We Are Family 5 1979
Summer, Donna - Hot Stuff 5 1979
Tubeway Army - Are Friends Electric 5 1979
Hernandez, Patric - Born To Be Alive 6 1979
Jones, Rickie Lee - Chuck E.'s in Love 6 1979
Ward, Anita - Ring My Bell 6 1979
Boomtown Rats - I Don't Like Mondaye 7 1979
Richard, Cliff - We Don't Talk Anymore 7 1979
Crusaders fet. Randy Crawford - Street Life 8 1979
Flying Lizzards - Money 8 1979
Sister Sledge - Lost In Music 8 1979
Buggles - Video Killed The Radio Star 9 1979
Daniels Band, Charlie - The Devil Went Down To Georgia 9 1979
Dr. Hook - When You're In Love With A Beautiful Woman 9 1979
ELO - Don't Bring Me Down 9 1979
Headboys - The Shape Of Things To Come 9 1979
Jackson, Michael - Don't Stop Til You Get Enough 9 1979
Numan, Gary Cars 9 1979
Police - Message In A Bottle 9 1979
Ramones - Rock'n'roll High School 9 1979
Xtc - Making Plans For Nigel 9 1979
Selecter - On My Radio 10 1979
Faithfull, Marianne - The Ballad Of Lucy Jordan 11 1979
Madness - One Step Beyond 11 1979
Pretenders - Brass In Your Pocket 11 1979
Clash - London Calling 12 1979
Pink Floyd - Another Brick In The Wall 12 1979
Preston, Billy & Syreeta - With You I'm Born Again 12 1979
Sugar Hill Gang - Rapper's Delight 12 1979

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-03-03 10:55

Gert Vest <post@gertvest.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e72d171$0$52179$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej alle !
>
> Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
> Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
> Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.

_______

Blockbuster (Sweet)
Smilende Sussi (Birget Lystager)
Oh boy (Mud)
Herstedvester (Klaus og Servants)
By the river of Babylon (Bonye M.
Jeg ringer på fredag (Keld og Donkeys)
Klap i takt IIngjerd Helen og Fire Beats)
En lillebitte tåre der faldt (Bjørn Og Okay)

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-03-03 11:20

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle !
>
> Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
> Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
> Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.

Fra Michael har du vist fået til et par fester Men vil du tæt på hende

My sweet Deutcher friend - Alvin Stardust Ca 74

M.V.H....Benny..

Fra : Gert Vest

Dato : 15-03-03 12:44

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle !
>
> Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
> Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
> Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.
>
> Nogle kan jeg huske bl.a.
> Sweet
> Slade
> Suzi Quatro
> T. Rex
> Abba
> Rubettes
> Og nogle flere.
>
> Der hvor det kniber mest er hits med solister og disco.
> Kan I nogle af dem ?
> Jeg har har mailet til DR om de havde de gamle lister liggende, men det
> kunne de ikke hjælpe mig med. Kan I ?
>

> GV

Tak alle sammen ! Det gav noget inspiration.

GV

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 17-03-03 09:57

Gert Vest wrote:

> Hej alle !
>
> Jeg er ved at samle gamle 70'er hits til en fest.
> Det er den gamle klasse som skal mødes igen.
> Men jeg kan ikke huske alle de hits der var.
>
> Nogle kan jeg huske bl.a.
> Sweet
> Slade
> Suzi Quatro
> T. Rex
> Abba
> Rubettes
> Og nogle flere.
>
> Der hvor det kniber mest er hits med solister og disco.
> Kan I nogle af dem ?
> Jeg har har mailet til DR om de havde de gamle lister liggende, men det
> kunne de ikke hjælpe mig med. Kan I ?
>
> GV

Du mangler Gasolin på din liste

Venligst