Nordby Sogn, Samsø
Fra : Bjarne Lander

Dato : 15-03-03 07:01

Hej NG.
Jeg har gennem tiderne nydt meget godt af jeres hjælp her.
Min kæreste er i besiddelse af en bog, der hedder "Husmænd og håndværkere i
Nordby Sogn" Her kan findes oplysninger om beboere i Nordby Sogn på Samsø
fra ca 1701 og frem til 1973.
Jeg kan endvidere skaffe oplysninger fra en lignende bog om gårde og
gårdmænd samme sted.
Jeg vil gerne på denne måde prøve at gøre lidt gengæld for al den hjælp jeg
har fået her, så bare spørg løs!

Venlig hilsen
Lise Tauber
lisetauber@get2net.dk

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 15-03-03 14:31

"Bjarne Lander" <b.lander@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Jeg har gennem tiderne nydt meget godt ...
> ... en bog, der hedder "Husmænd og håndværkere
> i Nordby Sogn"
Læg den på Sognetræf:
http://www32.brinkster.com/sognetraef/tvis.asp?SognId=321
- under "Lokalhistoriske bøger"
Så kan alle der søger på Nordby læse at du gør opslag i denne.

For at deltage med oplysninger skal du dog først melde dig til:
http://www32.brinkster.com/sognetraef
Alle kan dog søge i oplysningerne uden tilmelding.
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk