tv-out ( jeg har ledt i de tidligere posts~
Fra : Rud

Dato : 15-03-03 03:04

Problemet er at billedet på tv'et er en grå masse med en lille lyserød
stribe på, ikke noget der ligner noget overhovedet. det mærkelige er at hvis
jeg bruger tv-tools kommer prøvebilledet fint frem.

Jeg har prøvet med forskellige kabler - drivere og indstillinger som
foreslået i tidligere indlæg, men indtil nu er det eneste der virker at
sætte et andet grafikkort i...

Jeg ville da bare tro at hvis tv-out var brændt af på mit gf4-4400 ville
prøvebilledet heller ikke virke ???

hvis der er nogen der har forslag vil jeg blive meget glad for at høre dem
:)

Mvh Ole (der er træt af ikke kunne se film på sit tv....)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-03-03 13:14

"Rud" <nospam_rud_deletethis@vildere.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> :)
>
> Mvh Ole (der er træt af ikke kunne se film på sit tv....)

Nu kan jeg ikke huske alt, hvad der tidligere er skrevet i denne tråd og
derfor heller ikke alle rådene.
Men hvilken opløsning kører du med? På mit gamle asus v7100 geforce 2mx,
skal jeg ændre til 800x600 inden jeg kobler om til TV-out. Ellers kan jeg
intet se på fjernsynet. I lavere opløsninger kan jeg godt, men ikke i
højere.

Kurt

Fra : Rud

Dato : 15-03-03 16:16

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> wrote in message

> [...]
> skal jeg ændre til 800x600 inden jeg kobler om til TV-out. Ellers kan jeg
> intet se på fjernsynet. I lavere opløsninger kan jeg godt, men ikke i

jeg har efterhånden prøvet alle de opløsninger der er at vælge imellem i
tvtools både i PAL-det ene og PAL-det andet :(