Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon A200
Fra : Elmo Jensen

Dato : 15-03-03 00:31

Hej i gruppen.

Fakta har et Canon A200 med kamarataske for kun 1695,00 (tror jeg det var).

Er det et godt køb til prisen og er kameraet noget værd, når kravene ikke er
de helt vilde?

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
MSN: netmeeting@ddibbsystem.dk
ICQ: 125572551

---
Udgående epost er certificeret Virus Frie.

Fra : Lars [8210]

Dato : 15-03-03 00:35

Elmo Jensen wrote:
> [...]
(tror jeg det
> var).
>
> Er det et godt køb til prisen og er kameraet noget værd,

Hej Elmo

Hvis du mener Canon Powershot A200 - så er det en ok pris i
DK.

Jeg kender ikke kameraet.

Det er et 200 Euro's kamera ( 1500 Dkr. i Tyskland)

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=265588

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Elmo Jensen

Dato : 15-03-03 18:43

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du mener Canon Powershot A200 - så er det en ok pris i
> DK.

Ja det er Canon Powershot A200, og det er med både 8MB og 32MB CF kort samt
taske, hvilket iflg. Canons egen hjemmeside normalt ikke er tilfældet. Kun
8MB CF kort medfølger normalt. Canon oplyser vejl. pris til 1745,00 EXCL.
moms!, så 1695,00 lyder som et godt tilbud.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen

Fra : Edmund

Dato : 16-03-03 06:36

Elmo Jensen wrote:
> [...]
> tilfældet. Kun 8MB CF kort medfølger normalt. Canon oplyser vejl.
> pris til 1745,00 EXCL. moms!, så 1695,00 lyder som et godt tilbud.

www.edbpriser.dk er priserne fra 1789-1988 INCL moms

http://www.pc-netto.dk/templates/product.asp?ProductGuid=7639A007

På ovennævnte side står der:
Levende billeder, stor 18 sek. (maksimal længde pr. optagelse er 9sek.)
Levende billeder, lille 48 sek. (maksimal længde pr. optagelse er 26
sek.)

Hvorfor er maks længde 9 sek pr optagelse.
Vil denne maks længde blive større med et 32MB CF kort
Er det normalt at et digitalkamera kun kan optage i små bidder

--
Mvh Edmund

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 17-03-03 10:58

On Sun, 16 Mar 2003 06:35:53 +0100 Edmund wrote:

> [...]
> sek.)
>
> Hvorfor er maks længde 9 sek pr optagelse.

Sikkert fordi det interne lager i kammeraret er fyldt op efter 9 sek.

> Vil denne maks længde blive større med et 32MB CF kort

Nej. Et hurtigere kort kan gøre en forskel, hvis kammeraret kan skrive
til kortet mens det filmer.

> Er det normalt at et digitalkamera kun kan optage i små bidder

Ja. Compakt Flash-kortende er ikke hurtige nok til at man kan skrive
lige så hurtigt som man kan filme. Kameraene har derfor et indbygget
lager som billederne først bliver skrevet til inden de bliver lagt ud på
kortet.

--
En særdeles kedelig .signature

Fra : Edmund

Dato : 18-03-03 14:14

Anders Bo Rasmussen wrote:
> [...]
> lige så hurtigt som man kan filme. Kameraene har derfor et indbygget
> lager som billederne først bliver skrevet til inden de bliver lagt ud

Tak for info

Kort der er hurtigere, hvad hedder den slags kort

--
Mvh Edmund