Internet Forsøg i Aalborg
Fra : PPP

Dato : 19-03-01 10:14

Jeg førte noget i radioen med en forbindelse til 150 kr pr/md og en kanon
forbindelse.
Jeg hørte bare ikke hvem var udbyder
Jeg hørte det i radioen fredag på p3 ??

Håber i kan hjælpe
Tak

Fra : Søren Blom

Dato : 19-03-01 10:49

Tror du ikke at det er dem som hedder www.gvd.dk (Gug-Visse-Dall
Antenneforening) som levere Internet til en del af Ålborg eller måske Stofa
som også har en del i Ålborg?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-03-01 19:00

Hej

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Tror du ikke at det er dem som hedder www.gvd.dk (Gug-Visse-Dall
>Antenneforening) som levere Internet til en del af Ålborg eller måske Stofa
>som også har en del i Ålborg?

Eller du måske forveksler (hvis du blot lyttede med "et halvt øre") det
med et tilbud om flatrate telefoni til nævnte beløb, som Telia/stofa vil
tilbyde foreløbig i Aalborg og Århus.

--
M.v.h. Ole®

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-03-01 12:15

On Mon, 19 Mar 2001 10:13:49 +0100, "PPP" <PPP@hotmail.com> wrote:

>Jeg førte noget i radioen med en forbindelse til 150 kr pr/md og en kanon
> [...]
ellers kan P3 vel værer behjælpelig ?
--
   m.v.h.
   U.P.

Problemet i dag er ikke at komme på internettet. Problemet er at komme af igen.

Fra : JBF

Dato : 20-03-01 11:45

> Jeg førte noget i radioen med en forbindelse til 150 kr pr/md og en kanon
> forbindelse.
> Jeg hørte bare ikke hvem var udbyder
> Jeg hørte det i radioen fredag på p3 ??

GVD koster 175 kr. måned for 1 megabit (pt. er den dog ifølge deres
hjemmeside 512 kb indtil april).

Se evt. http://www.gvdnet.dk/