Hjælp til modem
Fra : Kristian

Dato : 14-03-03 22:05

Jeg har et ucom nordic v.90 56k Data/Fax/voice/ modem.

Jeg kan ikke installere den under windows xp, den finder modemet men den har
ikke en driver der passer til den.

Hvor kan jeg finde en driver til den ?

Har søgt lidt på google.

Mange tak

Kristian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-03-03 22:21

In dk.edb.hardware, Kristian <Falk-Petersen@adslhome.dk> says...
> Jeg har et ucom nordic v.90 56k Data/Fax/voice/ modem.
> Jeg kan ikke installere den under windows xp, den finder modemet men den har
> ikke en driver der passer til den.

Hvis det er serielt, så brug en generic V.90-driver til det.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kristian

Dato : 14-03-03 23:34

Er det noget der ligger i xp ?

Fra : Leony

Dato : 15-03-03 08:37

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Er det noget der ligger i xp ?

Når du tilføjer modemet med "tilføj ny hardware wizarden", så vælg at
"installere modemet fra en liste". Her vælger du så et standard v90
modem (øverst på listen under standard (svjh).

Måske er der hjælp at hente her:
http://www.eksperten.dk/spm/264811
Er dog ikke helt klar over om det er det samme modem (jeg tror det).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/