Hundemad.
Fra : S.S.

Dato : 14-03-03 18:35

Hej alle hundevenner.
Er der en som kan fortælle mig hvor det man kan købe noget godt hundemad,
det er til en voksen schæfer.
Det skal være her på Sjælland i nærheden af København eller Nordsjælland.
Jeg har tidligere købt al maden hos Bonnie Dyrehandel men jeg syntes de
efterhånden er blevet noget pepperede med prisen.
Det må godt være storkøb.

Hilsen S.S.

Fra : Pia J

Dato : 14-03-03 18:39

Du kan bestille og få leveret fra www.olivers.dk

Bestiller du over 4 sække er der 15% rabat. Leverance er med i prisen.

De gængse mærker plejer at koste nogenlunde det samme alle steder - større
butikker som PetGo (Nybrovej) kører køb 6 sække betal for 5.

:Pia

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-03-03 11:47

On Fri, 14 Mar 2003 18:39:18 +0100, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrotd:

> [...]
>
>De gængse mærker plejer at koste nogenlunde det samme alle steder - større
>butikker som PetGo (Nybrovej) kører køb 6 sække betal for 5.

.........også zoo city, der kan du god mad jeg bruger Nutro da jeg
mener at det er det bedste

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 15-03-03 22:58

http://www.agrosam.dk

--
Hilsen Kai
Ibizans & 75% Berner Sennen Hvalpe krys klar til salg tirsdag i uge 15