Manowar album?
Fra : Cecilie

Dato : 14-03-03 18:18

Jeg har lige købt Manowars album, Louder Than Hell, og synes det er rigtig
fed musik. Jeg vil høre hvilket album (med Manowar) jeg skal købe næste
gang!?

Fra : Lotus

Dato : 14-03-03 19:22

"Cecilie" <cecilie@risagers.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt Manowars album, Louder Than Hell, og synes det er rigtig
> fed musik. Jeg vil høre hvilket album (med Manowar) jeg skal købe næste
> gang!?

Efter min mening skal du købe det hele! Manowar er alt for fede, og Eric
Adams har den mest karakteristiske og sofistikerede stemme indenfor
metal-kulturen (han er forøvrigt også konservatorie-uddannet). Jeg mener nu
også at Rob Halford (Judas Priest) er én af vor tids større sangere.

Men af nyere eller ældre albums, må du investere i Fighting the World (87),
Kings of Metal (88) og bestemt også The Trumph of Steel. Af det ældre
Manowar er Battle Hymns og Hail to England bestemt også et lyt værd, omend
de ikke når kvalitetsmæssigt samme højde som de nyere IMHO (læs: sidst-80'er
albummene og frem). Teknikken er hér kommet i højsæde - og hvilken teknik!
Både vokalt og instrumentalt.

Men check www.manowar.com . En ret lækker side med en del info om bandet.
Ellers skriv til mig, hvis du vil have mine dybere tanker om The Kings of
Metal!

Lars V

Fra : Ken Larsen

Dato : 14-03-03 22:37

Lotus <lnrvdk@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e721dfd$0$31996$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
sidst-80'er
> albummene og frem). Teknikken er hér kommet i højsæde - og hvilken teknik!

Eftersom Manowar er et af de allerbedste live bands, vil jeg anbefale at
købe de to dobbelt live albums, Hell on stage live og Hell on wheels live.

--
MVH
Ken Larsen

Bomb svinet NU

Fra : Carsten

Dato : 18-03-03 09:35

"If you are not into metal, you are not my friend"
Citat Manowar