Tiscali via satt. !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-03-03 13:59

Hej

Fra tid til anden er der nogen her der efterlyser hurtige forbindelser
via satellit, begge vije, måske det nu blir' muligt, ihvertfald vil
Tiscali til at tilbyde dette;

TISCALI SATSAR PÅ DUBBELRIKTAT SATELLITBREDBAND
(2003-03-14 07:30) Tiscali satsar på bredband via satellit
vilket ska ge ungefär samma prestanda som adsl.
http://computersweden.idg.se/a/20030313153837_CS361

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-03-03 16:57

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message

> [...]
> (2003-03-14 07:30) Tiscali satsar på bredband via satellit
> vilket ska ge ungefär samma prestanda som adsl.

Mon så også det er Internet via satellit link?

Der er jo ikke ligefrem mange informationer i den artikkel.... Hvem gider
desuden kigge på den skodside med alle de reklamer???

Hvis nu det virkelig er satellit Internet... Ja, så kan alle jo få det...
Bare de så har udsigt mod syd?

Men da en satellit jo ofte er ret langt væk, sætter det jo den fysiske
grænse,at pingtiden vil blive stor...

Mon ikke det er FWA Tiscali måske har tænkt på, men strakst at
computersweden tror det er satellit Internet, bare fordi en FWA antenne
ligner en parabol?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 14-03-03 17:28

On Fri, 14 Mar 2003 13:58:55 +0100, Ole Rasmussen wrote:

> [...]

> (2003-03-14 07:30) Tiscali satsar på bredband via satellit
> vilket ska ge ungefär samma prestanda som adsl.

Naaaah, jeg venter til det kommer på dansk

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-03-03 12:49

Kan norsk gøre det <http://signup.tiscali.no/privat/sat/?>?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-03-03 21:47

On Wed, 19 Mar 2003 12:48:53 +0100, Rudi Stegen wrote:

> Kan norsk gøre det <http://signup.tiscali.no/privat/sat/?>?

Desværre, jeg hænger nok fast på TDC. (hvor lang retention er der på de
binære grupper ved Tiscali?)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-03-03 15:42

> Desværre, jeg hænger nok fast på TDC.

Formentlig bliver det næppe heller noget boom her i landet, hvis/når
nogen indfører det. Norge er med sin store udstrækning og lave
befolkningstæthed et oplagt land at lave det i. Danmark er jo det stik
modsatte.

> (hvor lang retention er der på de binære grupper ved Tiscali?)

Jeg ved det ikke, da jeg ikke anvender binære grupper. Men den er helt
sikkert mindre end TDC's.

--
Hygge fra Århus - Rudi