Trække beløbet over huslejen ?
Fra : SpookiePower

Dato : 14-03-03 07:46

Jeg bor i en andelsforening, hvor vi skal til at have udskiftet el i
kælderen,
og have trukket el ind i de kælderrum hvor folk ønsker det. Hvis folk ønsker
el i deres kælderrum skal de selv betale for det. Mit spørgsmål er så om
vi må lægge dettte beløb oven i deres næste husleje, eller skal de selv
komme forbi med pengene til bestyrelsen ?

Fra : Torup & Bachmann

Dato : 14-03-03 16:45

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi må lægge dettte beløb oven i deres næste husleje, eller skal de selv
> komme forbi med pengene til bestyrelsen ?

Hejsa

Jeg ville sørge for at der kom en specificeret boligafgiftopkrævning,
således at der står

boligafgift xxxxx
varme a conto xxxxx
elarbejder i kælder xxxxxx

men hvis det er et stort beløb, så bør det nok deles over nogle omgange,
Hvordan plejer I at beregne forbedringsforhøjelser i andelsboligforeningen?

MVH Rikke

www.boernefamilie.webbyen.dk