Manowar - The Triumph of steel
Fra : J-Ozzy

Dato : 13-03-03 20:57

Hej NG
Jeg søger ovenstående album i mp3 format.
Har prøvet på både kazaa, imesh og Audiogalaxy dog uden held

J-ozzy

Fra : Leon Jessen

Dato : 13-03-03 21:20

"J-Ozzy" skrev:
> Hej NG
> Jeg søger ovenstående album i mp3 format.
> Har prøvet på både kazaa, imesh og Audiogalaxy dog uden held

Og så lige den obligatoriske: Prøv dog TP, Fona, Fredgaard etc... !

--
Mvh. Leon
Mail: email@stratleonjessen.dk Fjern 'spaden'.

Fra : Lars Bernau

Dato : 13-03-03 21:27

In article <oJ5ca.125867$Hl6.11252745@news010.worldonline.dk>,
se_min@signatur.ok says...

> Og så lige den obligatoriske: Prøv dog TP, Fona, Fredgaard etc... !

Ovenstående har den ikke i mp4 format, så det duer nok ikke

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-03-03 16:16

[posted and mailed]

"J-Ozzy" <sondergade@hotmail.com> mumbled something in news:3e70e27e$0$169
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hej NG
> Jeg søger ovenstående album i mp3 format.
> Har prøvet på både kazaa, imesh og Audiogalaxy dog uden held
>
> J-ozzy

øhhhm nu er jeg måske uforskammet når jeg foreslår følgende:

køb albummet.... Det er nu ikke så vanvittigt dyrt (69 kr. på cdon.com)
Lav derefter selv albummet om til Mp3.

Da du søger hele albummet kan det ikke være fordi de er nysgerrig og lige vil
høre lidt inden du køber pladen. Og det kan heller ikke være fordi den er
umulig at skaffe, tværtimod. Hvilket bare lader tilbage at du er for nærig
til at give penge for noget du synes er godt. Til det kan jeg kun sige: "tag
dig sammen. Støt kunstnerne. De fleste har sgu fortjent det.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-03-03 17:11

"Michael Petersen"

> Støt kunstnerne. De fleste har sgu fortjent det.

nope. det er sgu de færreste der fortjener det.

-TDJ

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-03-03 17:21

Theis Duelund Jensen wrote:
> "Michael Petersen"

> nope. det er sgu de færreste der fortjener det.

Øhm... er det de færreste der fortjener at blive betalt for deres arbejde?

--
Jacob

If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him
is "God is crying." And if he asks why God is crying, another cute
thing to tell him is "Probably because of something you did."

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-03-03 17:31

"Jacob Skaaning"

> Øhm... er det de færreste der fortjener at blive betalt for deres arbejde?

tjov, hvis du kalder det arbejde, at være gallionsfigur på et eller andet
lorteprojekt designet udelukkende med det formål at tjene hurtige penge. Den
moderne pop industri har overhovedet ingen kunstnerisk værdi.

-TDJ
"D.I.Y or Die!"

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-03-03 17:36

Theis Duelund Jensen wrote:
> [...]
> lorteprojekt designet udelukkende med det formål at tjene hurtige penge. Den
> moderne pop industri har overhovedet ingen kunstnerisk værdi.

Og hvis der er noget Manowar er, så er det ihvertfald gallionsfigurer
på den moderne pop industri. Den rene pengemaskine er de, fuldkommen
blottet for sjæl og personligt engagement ;-P

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-03-03 17:42

"Robert Eriksen"
> Og hvis der er noget Manowar er, så er det ihvertfald gallionsfigurer
> på den moderne pop industri. Den rene pengemaskine er de, fuldkommen
> blottet for sjæl og personligt engagement ;-P

tja, mit indlæg var nu ikke specielt henvendt til Manowar, selvom de jo også
sælger plader med kommercielt mål. Jeg har dog aldrig selv været meget for
den slags penis-kompenserende heavy.

-TDJ

Fra : Lotus

Dato : 14-03-03 21:23

"Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
også
> sælger plader med kommercielt mål. Jeg har dog aldrig selv været meget for

Jeg ved ikke, hvad din pointe er, men musiksmag kan selvfølgelig altid
diskuteres. Hvis du kalder Manowar for penis-kompenserende heavy, så fortæl
mig din smag, og jeg kan sikkert komme med tillige lidet kompenserende
gloser....

Lotus

Fra : -V-

Dato : 14-03-03 17:43

Theis Duelund Jensen wrote:
> [...]
> andet lorteprojekt designet udelukkende med det formål at tjene
> hurtige penge. Den moderne pop industri har overhovedet ingen

Manowar = popindustri?

Først var du tåbelig.
Nu er du bare *snot*dum at høre på.

-V-

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-03-03 18:03

"-V-" ¨

> Først var du tåbelig.
> Nu er du bare *snot*dum at høre på.

Hvad mener du med det? det her er mit første indlæg, retard!

-TDJ

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 14-03-03 18:04

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message
> til at give penge for noget du synes er godt. Til det kan jeg kun sige:
"tag
> dig sammen. Støt kunstnerne. De fleste har sgu fortjent det.

Må jeg bede dig kaste et blik på:

http://www.nydailynews.com/entertainment/story/60991p-57008c.html

Og drop så "køb originale cd'er for at støtte kunstnerne"-argumentet.

--
Anders Vind Ebbesen
Der købte 14 originale cd'er sidste uge, men ingen i denne uge

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-03-03 18:08

"Anders Vind Ebbesen"

> Må jeg bede dig kaste et blik på:
>
> http://www.nydailynews.com/entertainment/story/60991p-57008c.html
>
> Og drop så "køb originale cd'er for at støtte kunstnerne"-argumentet.

Jeg er rørende enig. Det er en pisse korumperet industri der udnytter folk
og får dem til at betale overpriser for en gang lort!

-TDJ
"musik er kunst, men pop er ikke musik"

Fra : Peter G

Dato : 14-03-03 21:52

"Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> wrote:

>tja, mit indlæg var nu ikke specielt henvendt til Manowar, selvom de
>jo også sælger plader med kommercielt mål. Jeg har dog aldrig selv
>været meget for den slags penis-kompenserende heavy.

Hvilke musikere sælger musik uden kommercielt mål?

Og hvis Manowar spiller penis-kompenserende heavy, hvad spiller Richard
Ragnvald så?

[Peter, som vil begynde at stoppe store mængder strategisk placeret vat
ned i underdrengene, sige at han kun lytter til Newage og bestemt ikke
har NOGEN problemer idet han totalt hviler i sig selv]

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så: