Bestilling på billetnet?
Fra : Lars

Dato : 19-03-01 00:17

Hejsa!

Kan man gå direkte ned på et posthus og købe en billet til en koncert, eller
skal man ringe først og bestille den på telefon hos Billetnet? Og hvad er
egentlig bedst, da grunden til, at jeg spørger er, at jeg gerne vil vide,
hvordan man bedst sikrer sig billetter til en koncert, hvor forsalget
starter på et bestemt klokkeslet.

Måske er det lidt offtopic, men mit spørgsmål har da lidt med musik at
gøre...

på forhånd tak

lars

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 19-03-01 00:22

"Lars" skrev i en meddelelse

> Kan man gå direkte ned på et posthus og købe en billet til en koncert,
eller
> skal man ringe først og bestille den på telefon hos Billetnet?

Man kan begge dele.

Og hvad er
> egentlig bedst, da grunden til, at jeg spørger er, at jeg gerne vil vide,
> hvordan man bedst sikrer sig billetter til en koncert, hvor forsalget
> starter på et bestemt klokkeslet.

Gå på posthuset.

Held og lykke - hvad skal du se/høre?

Kåre

Fra : Rasmus Weber

Dato : 19-03-01 14:45

<snip>
| Held og lykke - hvad skal du se/høre?
</snip>

Jeg gætter på U2?

--
-Rasmus Weber

Fra : Lars

Dato : 19-03-01 16:24

> Jeg gætter på U2?

Ja, det var U2, men jeg fik ingen billetter... (
....faktisk så hader jeg billetnet nu

HADER, HADER, HADER
HADER, HADER, HADER
HADER, HADER, HADER
HADER, HADER, HADER

((((((((((((((((((((((((((((

BILLETNET skal dø en af dagene....
/lars

Fra : John K

Dato : 19-03-01 19:35

> Ja, det var U2, men jeg fik ingen billetter... (
> ...faktisk så hader jeg billetnet nu
>
> HADER, HADER, HADER
> HADER, HADER, HADER
> HADER, HADER, HADER
> HADER, HADER, HADER

BilletNet er noget lort - det går ned bare der er tale om et arrangement der
er større end en Jodle-Birge koncert :(

> BILLETNET skal dø en af dagene....

Jeg kender en god hacker :)

Mvh