Forespørgsel: Nedtagelse af "fremmede" tv-~
Fra : Casper Helenius Niel~

Dato : 05-02-03 04:48

Hej gruppe,

Jaja, der er sikkert en mere specifik gruppe til denne slags forespørgsler,
men da det primært er min fritid jeg bruger på at se tv, tænkte jeg at den
vel nok kunne gå an..

Hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg gerne vil kunne modtage kanaler som
Fox, Comedy Central, SciFi Channel, TNN og andre amerikanske tv-kanaler? Jeg
er bekendt med, at OnCable tilbyder et par af de amerikanske kanaler som del
af Selector-pakken, men hvad skal jeg med Cartoon Network, når det nu er
"The Shield" jeg vil se?

Et eller andet sted er det jo ikke svært at forstå, at DivX'ede tv-serier
bliver spredt på nettet i så stort omfang som de går, når nu de
danske/nordiske tv-stationer er så sløve til at få kvalitets-serier til
landet.. Jeg mener, hvornår er der sidst vist en god science fiction serie
som Babylon 5 på landsdækkende tv??

Jeg håber at der er een derude der kan/vil være behjælpelig med at svare,
uanset hvor nedslående svaret så end måtte være.. (Ja, jeg frygter det
værste, nemlig at være stuck med Will & Grace fremfor Kingpin.. *suk*)

//Casper Helenius, Roskilde