/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Canon printer USB S520
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 13-03-03 21:22

- vil ikke printe i Classic programmer (ex. Word 2001)
Har hentet nyeste driver fra Canons HP 3.9.x
og installeret den til MacOS 8 + under bootning fra MacOS 9.2
Samt installeret den til X under bottning i MacOS 10.1.5

Men når jeg starter Word 2001 under Classic vil den ikke loade en BJ
Print Monitor (det gør den heller ikke når jeg booter i 9).

Kan altså ikke printe, men kun spoole filer til Canon Spool mappen. Det
gælder også andre MacOS 9/Classic programmer.

Printeren virker dog fint med programmer i X.

Har lidt en mistanke til, at det er mig og mine indstillinger der
driller, for den har virket tidligere. Maskinen kører jævnligt under
forskellige netværk (ethernet og airport). Og det er et værrre bøvl hver
gang - synes jeg, der ikke er en ørn til det der med netværkene.
Hvor er det lige man skal instille ethernet (kort) - der nemlig, så vidt
jeg husker to forskellige indstillinger: "ethernet kort plads" og
"ethernet kort plads 1"

Håber nogen kan hjælpe. Det er noget besværligt, når jeg får Word
skemaer tilsendt, som jeg så skal åbne i AW - det er ikke altid muligt
at gå ind og ændre skrifttyper/-størrelser, for det ser ud som om Word
skemaers felter kommer frem som 'billeder' i AW

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

 
 
Henrik Münster (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-03 22:46

Mich. Ottosen <mich.ottosen@INVALID15post5.tele.dk> wrote:

> - vil ikke printe i Classic programmer (ex. Word 2001)
> Har hentet nyeste driver fra Canons HP 3.9.x
> og installeret den til MacOS 8 + under bootning fra MacOS 9.2
> Samt installeret den til X under bottning i MacOS 10.1.5
>
> Men når jeg starter Word 2001 under Classic vil den ikke loade en BJ
> Print Monitor (det gør den heller ikke når jeg booter i 9).
>
> Kan altså ikke printe, men kun spoole filer til Canon Spool mappen. Det
> gælder også andre MacOS 9/Classic programmer.
>
> Printeren virker dog fint med programmer i X.

Måske er jeg uvidende, men når man kører Classsic, printer man så ikke
gennem OS X og driveren her?

> Har lidt en mistanke til, at det er mig og mine indstillinger der
> driller, for den har virket tidligere. Maskinen kører jævnligt under
> forskellige netværk (ethernet og airport). Og det er et værrre bøvl hver
> gang - synes jeg, der ikke er en ørn til det der med netværkene.
> Hvor er det lige man skal instille ethernet (kort) - der nemlig, så vidt
> jeg husker to forskellige indstillinger: "ethernet kort plads" og
> "ethernet kort plads 1"

Jeg tror, du ved en fejl har lavet to indstillinger ved navn "ethernet
kort plads". Systemet har så selv lavet et et-tal bagefter, da du gemte
den anden, fordi der allerede var en af det navn. Hvorfor er det så
besværligt at skifte netværk? OS X plejer da at være eminent til selv at
finde et netværk. Min gør det da helt automatisk. I OS X 10.2 kan man
stille den til i prioriteret rækkefølge først at lede efter et
AirPort-netværk og så et ethernet med kabel. Desværre ved jeg ikke, om
man kan det samme med 10.1.5. Jeg har selv været på nettet via AirPort
samtidig med, at jeg kommunikerede med en wireless ethernet bridge, der
sad på ethernet-porten. Man kan sagtens bruge begge forbindelser
samtidig.
Hvad er det også for noget med at kalde den indstillingen for
"ethernet kort plads"? Der er da ethernet direkte på bundkortet, så du
har vel ikke noget ethernet-kort i?
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Mich. Ottosen (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 15-03-03 23:19

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Måske er jeg uvidende, men når man kører Classsic, printer man så ikke
> gennem OS X og driveren her?

Det er jeg ikke helt sikker på (jeg er nemlig også uvidende - i moderat
grad, dog !) .... jeg tror _tror_ der i mod at det er den der BJ Print
Monitor, der ikke vil starte, der er problemet. Den fejlmelding kommer
både når jeg booter i ).2 og når jeg starter Classic inde fra X

> Hvad er det også for noget med at kalde den indstillingen for
> "ethernet kort plads"? Der er da ethernet direkte på bundkortet, så du
> har vel ikke noget ethernet-kort i?

Nej, den indstilling er lavet af en sys.admin, der er ansvarlig på et af
de CISCO netværk, som jeg er på. Må hellere spørge ham på mandag Det
er noget AppleTalk-noget, det der netværk (tror jeg?).
Og her i huset er vores netværk noget andet noget, for det er en
WIN-mand der bestyrer det (så Apple Talk siger her: no zones available).
Så det er nok kun, når jeg er på AT netværket, at jeg kan ændre
indstillingen? Det må jeg prøve.

Men jeg selvfølgelig ellers meget taknemlig for hjælp med
printerproblemet - hvis der skulle være andre læsere, der kan bidrage


--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Martin Edlich (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 26-03-03 09:10

On Thu, 13 Mar 2003 21:22:26 +0100,
mich.ottosen@INVALID15post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

>- vil ikke printe i Classic programmer (ex. Word 2001)
>Har hentet nyeste driver fra Canons HP 3.9.x
>og installeret den til MacOS 8 + under bootning fra MacOS 9.2
>Samt installeret den til X under bottning i MacOS 10.1.5
>
>Men når jeg starter Word 2001 under Classic vil den ikke loade en BJ
>Print Monitor (det gør den heller ikke når jeg booter i 9).

Printmonitor er et program, hvad sker der hvis du dobbeltklikker på
det?
Hvis programmet starter som det skal når du dobbeltklikker på det, så
burde en genopbygning af skrivebordet afhjælpe problemet.
En hyppig kilde til ærgelser på den slags programmer, er at
hukommelsestildelingen er i underkanten, og/eller en beskadiget
pref-fil.


Mich. Ottosen (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 26-03-03 16:50

Martin Edlich <Newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Printmonitor er et program, hvad sker der hvis du dobbeltklikker på
> det?

Det ligger i 9'erens sysmappe i udvidelser. Ved dobbeltklik melder den:
"Print Monitor Error Number: M501 - the print monitor did not start up
due to an error"
- det er samme fejlmelding, der kommer, når jeg starter Classic eller
booter fra OS 9.x

> Hvis programmet starter som det skal når du dobbeltklikker på det, så
> burde en genopbygning af skrivebordet afhjælpe problemet.
> En hyppig kilde til ærgelser på den slags programmer, er at
> hukommelsestildelingen er i underkanten, og/eller en beskadiget
> pref-fil.

Skal jeg så boote i 9 og tildele den mere hukommelse dér? Vil det virke?
(spørger fordi jeg næsten ikke gider at gå helt tilbage til "de gamle
dage"

Nå, fanden med det, jeg tror sgu' at jeg prøver det .... vender tilbage
med testresultat

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Martin Edlich (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 26-03-03 20:16

On Wed, 26 Mar 2003 16:50:23 +0100, Mich. Ottosen wrote:

> Det ligger i 9'erens sysmappe i udvidelser.

Ja, der plejer de at lægge den slags.

> Ved dobbeltklik melder den:
> "Print Monitor Error Number: M501 - the print monitor did not start up
> due to an error"
> - det er samme fejlmelding, der kommer, når jeg starter Classic eller
> booter fra OS 9.x

Så ved du at problemet ligger i Print Monitor. Prøv, som jeg foreslog, at
tildele mere hukommelse til den, at slette pref-filen og undersøg om du
har andre printmonitore liggende i systemmappen.

Du kan også se om du har mulighed for at slå baggrundsudskrift fra, så
bruger den ikke Print Monitor.

> Skal jeg så boote i 9 og tildele den mere hukommelse dér? Vil det virke?
> (spørger fordi jeg næsten ikke gider at gå helt tilbage til "de gamle
> dage"

Jeg mener ikke at vælgeren fungerer i Classic.

> Nå, fanden med det, jeg tror sgu' at jeg prøver det .... vender tilbage
> med testresultat

Lad os høre.


Michael Holm (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 26-03-03 21:53

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> > Skal jeg så boote i 9 og tildele den mere hukommelse dér? Vil det virke?
> > (spørger fordi jeg næsten ikke gider at gå helt tilbage til "de gamle
> > dage"
>
Du kan godt tildele OS 9 programer mere hukommelse via Finder (æble + i)
i OS X, du behøver ikke starte op i OS 9 !


> Jeg mener ikke at vælgeren fungerer i Classic.

jo den gør da

> > Nå, fanden med det, jeg tror sgu' at jeg prøver det .... vender tilbage
> > med testresultat
>
> Lad os høre.
jaaa

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Martin Edlich (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 26-03-03 22:09

On Wed, 26 Mar 2003 21:52:56 +0100, Michael Holm wrote:

>> Jeg mener ikke at vælgeren fungerer i Classic.
>
> jo den gør da

Virkelig? Er det kun til netværk den er sat ud af drift?


Michael Holm (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 26-03-03 22:17

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> On Wed, 26 Mar 2003 21:52:56 +0100, Michael Holm wrote:
>
> >> Jeg mener ikke at vælgeren fungerer i Classic.
> >
> > jo den gør da
>
> Virkelig?
ja
>Er det kun til netværk den er sat ud af drift?
nej både printer og netværksdelen virker du kan godt forbinde til en
server via Vælger på helt normal måde i classic.
og når man skal printe fra et classic-program skal man havde valgt
printer som normalt i Vælger.
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Martin Edlich (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 26-03-03 22:27

On Wed, 26 Mar 2003 22:16:52 +0100, Michael Holm wrote:

>> Virkelig?
> ja
>>Er det kun til netværk den er sat ud af drift?
> nej både printer og netværksdelen virker du kan godt forbinde til en
> server via Vælger på helt normal måde i classic.
> og når man skal printe fra et classic-program skal man havde valgt
> printer som normalt i Vælger.

Så må der være gået noget alvorligt galt med de små grå. Jeg regner med
det skyldes et alkoholunderskud, så det vil jeg i førstkomne weekend
rette op på.


Michael Holm (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 26-03-03 22:33

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> On Wed, 26 Mar 2003 22:16:52 +0100, Michael Holm wrote:
>
> >> Virkelig?
> > ja
> >>Er det kun til netværk den er sat ud af drift?
> > nej både printer og netværksdelen virker du kan godt forbinde til en
> > server via Vælger på helt normal måde i classic.
> > og når man skal printe fra et classic-program skal man havde valgt
> > printer som normalt i Vælger.
>
> Så må der være gået noget alvorligt galt med de små grå. Jeg regner med
> det skyldes et alkoholunderskud, så det vil jeg i førstkomne weekend
> rette op på.

helt foreståligt, jeg vil prøve at gøre kunsten efter


--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Mich. Ottosen (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 26-03-03 22:12

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> Så ved du at problemet ligger i Print Monitor. Prøv, som jeg foreslog, at
> tildele mere hukommelse til den, at slette pref-filen og undersøg om du
> har andre printmonitore liggende i systemmappen.

1) mere hukommelse tildelt (fra 600 (sic!) til 1800)
2) har slettet den
3) Der noget fax monitoring noget - som vist kom med systemet. Men
ellers ser det ikke ud som om der er nogle print monitors. Der er
drivere til Laser8 o.s.v..
>
> Du kan også se om du har mulighed for at slå baggrundsudskrift fra, så
> bruger den ikke Print Monitor.

Det har man da i vælgeren (som også er tilgængelig i Classic!), og jeg
mener da osse at jeg har brugt den. Men jeg tjekker lige op på det, når
jeg sidder i nærheden af Canonprinteren. Her hvor jeg er er der ingen
udskriftsproblemer - jeg er en af de heldige med Laser 16/600, der kører
over et LAN. Det er herligt

> Lad os høre.

Får stadig samme fejlmelding:
> > Ved dobbeltklik melder den:
> > "Print Monitor Error Number: M501 - the print monitor did not start up
> > due to an error"
> > - det er samme fejlmelding, der kommer, når jeg starter Classic eller
> > booter fra OS 9.x


--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Martin Edlich (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 26-03-03 22:33

On Wed, 26 Mar 2003 22:11:43 +0100, Mich. Ottosen wrote:

>> Så ved du at problemet ligger i Print Monitor. Prøv, som jeg foreslog, at
>> tildele mere hukommelse til den, at slette pref-filen og undersøg om du
>> har andre printmonitore liggende i systemmappen.
>
> 1) mere hukommelse tildelt (fra 600 (sic!) til 1800)
> 2) har slettet den
> 3) Der noget fax monitoring noget - som vist kom med systemet. Men
> ellers ser det ikke ud som om der er nogle print monitors. Der er
> drivere til Laser8 o.s.v..

Har du fax-software installeret? I så fald, slå det fra (udvidelser og die
ganze molevitten) og se om det ikke hjælper.

>> Du kan også se om du har mulighed for at slå baggrundsudskrift fra, så
>> bruger den ikke Print Monitor.
>
> Det har man da i vælgeren (som også er tilgængelig i Classic!),

Ja, jeg står korrigeret.

> og jeg
> mener da osse at jeg har brugt den.

Det mener jeg ikke du har. Når man slår baggrundsudskrift fra, bliver
udskriften ikke spoolet.

>Men jeg tjekker lige op på det, når
> jeg sidder i nærheden af Canonprinteren. Her hvor jeg er er der ingen
> udskriftsproblemer - jeg er en af de heldige med Laser 16/600, der kører
> over et LAN. Det er herligt

Det fungerer bare sådan noget.

>> Lad os høre.
>
> Får stadig samme fejlmelding:
>> > Ved dobbeltklik melder den:
>> > "Print Monitor Error Number: M501 - the print monitor did not start up
>> > due to an error"
>> > - det er samme fejlmelding, der kommer, når jeg starter Classic eller
>> > booter fra OS 9.x

Bare lige en tanke: Hvad sker der hvis du hiver printerens USB-stik ud af
maskinen og sætter det i igen mens den er startet (du skal s'føli prøve at
printe ud bagefter)?


Henrik Münster (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 26-03-03 23:05

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> Ja, jeg står korrigeret.

Nej, nu må du altså styre dig med dine engelske undersættelser.

<http://www.pvponline.com/archive.php3?archive=20030219>
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Mich. Ottosen (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 27-03-03 00:20

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> Det mener jeg ikke du har. Når man slår baggrundsudskrift fra, bliver
> udskriften ikke spoolet.

Jeg tror, at vi taler forbi hinanden. Jeg har brugt vælger/chooser, men
jeg har endnu ikke prøvet at slå baggrundsudskrivning fra - mens
maskinen er forbundet med Canon printeren.
Men jeg skal nok prøve.
>
> Det fungerer bare sådan noget.

Tjah, både og. Jeg var vist lidt for hurtig. For nu har jeg problemer
med at printe på Laser 16/600 via LAN i AW 6.0 (til Mac OS X) Nå,
det løser sig nok.

Resten af dit indlæg skal jeg nok vende tilbage til. Har netop printet
det ud - fra MacSoup til Classic - så jeg kan kigge lidt mere på det i
morgen og teste mulighederne.

Jeg véd det godt. Jeg er ikke nogen ørn til det her, men jeg tror
stadigvæk lidt (mest) på, at problemet ligger i Canons software, når den
der Monitor netop _ikke_ vil virke.

Men tak for hjælpen. Jeg må hellere lave noget andet nu (f.eks. sove),
så kigger jeg på det i morgen.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Mich. Ottosen (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 27-03-03 17:01

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> Det mener jeg ikke du har. Når man slår baggrundsudskrift fra, bliver
> udskriften ikke spoolet.

Dét trick med at slå baggrundsudskrift fra virker. Endda i MS Word I
hvert fald på den ene fil, jeg lige har prøvet.
Men det er nu lidt træls at sidde og vent på printeren. Men OK - hellere
vente de par minutter, end at vente flere dage ....
>
> Bare lige en tanke: Hvad sker der hvis du hiver printerens USB-stik ud af
> maskinen og sætter det i igen mens den er startet (du skal s'føli prøve at
> printe ud bagefter)?

Det var åbenbart ikke nødvendigt.

Tak til alle, der er kommet med gode råd og hjælp.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Martin Edlich (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 27-03-03 18:57

On Thu, 27 Mar 2003 17:01:28 +0100, Mich. Ottosen wrote:

>> Det mener jeg ikke du har. Når man slår baggrundsudskrift fra, bliver
>> udskriften ikke spoolet.
>
> Dét trick med at slå baggrundsudskrift fra virker. Endda i MS Word I
> hvert fald på den ene fil, jeg lige har prøvet.
> Men det er nu lidt træls at sidde og vent på printeren. Men OK - hellere
> vente de par minutter, end at vente flere dage ....

Tjae, så kan du da i det mindste printe ud.

>> Bare lige en tanke: Hvad sker der hvis du hiver printerens USB-stik ud af
>> maskinen og sætter det i igen mens den er startet (du skal s'føli prøve at
>> printe ud bagefter)?
>
> Det var åbenbart ikke nødvendigt.

Problemet er jo ikke løst, men bare omgået. Er der ikke en anden med en
Canon printer du kan låne Print Monitor fra?


Mich. Ottosen (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 27-03-03 19:48

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> Problemet er jo ikke løst, men bare omgået. Er der ikke en anden med en
> Canon printer du kan låne Print Monitor fra?

Det vil jeg håbe, så hvis en læser herinde (derude?) skulle have en
sådan, sååååå .....

Bare en bemærkning: jeg har jo kune hentet softwaren til S520, som
tilsyneladende ikke er i orden. Mon sådan en Print Monitor er fælles for
alle nyere Canon-printere eller er den f.eks. fælles for en serie (5xx )
? Så kunne jeg til nød downloade en anden driver/software til en anden
500 whatever ?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Martin Edlich (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 27-03-03 20:00

On Thu, 27 Mar 2003 19:47:31 +0100, Mich. Ottosen wrote:

> Bare en bemærkning: jeg har jo kune hentet softwaren til S520, som
> tilsyneladende ikke er i orden. Mon sådan en Print Monitor er fælles for
> alle nyere Canon-printere eller er den f.eks. fælles for en serie (5xx )
> ? Så kunne jeg til nød downloade en anden driver/software til en anden
> 500 whatever ?

Jeg vil tro at Print Monitor er den samme for alle printerne - i hvert
fald dem af nyere dato.


Mich. Ottosen (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 27-03-03 22:04

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> Jeg vil tro at Print Monitor er den samme for alle printerne - i hvert
> fald dem af nyere dato.

Tak, Martin. Jeg er dog af den mistænksomme slags. Er du ved at lokke
mig ud i noget snavs? Lige som Morten RK, der i en evighed prøvede at
lokke mig dybt ned i teminalen. Savner Mortens selskab her !

Men det rykker nu svært i mig. Jeg har den 'gamle' Mac-holdning, at man
bare skal prøve sig frem, trykke på nogen taster og sådan og så se, hvad
der sker.

Så jeg prøver lige at hente en Monitor hos Canon (til 5xx) og tester
den.

Hvis det hele bryder sammen ... låner jeg en kat, der kan tæve din
monsterhund Der er kun ét problem: hvad koster sådan en hunkat på 48
kg i porto til stranden syd for Kbh.?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Martin Edlich (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 27-03-03 22:37

On Thu, 27 Mar 2003 22:04:17 +0100, Mich. Ottosen wrote:

>> Jeg vil tro at Print Monitor er den samme for alle printerne - i hvert
>> fald dem af nyere dato.
>
> Tak, Martin. Jeg er dog af den mistænksomme slags. Er du ved at lokke
> mig ud i noget snavs? Lige som Morten RK, der i en evighed prøvede at
> lokke mig dybt ned i teminalen.

Det tror jeg bestemt ikke jeg er.

>Savner Mortens selskab her !

Ja, der er slet ikke nok stavefjel at gøre grin med mere.

> Men det rykker nu svært i mig. Jeg har den 'gamle' Mac-holdning, at man
> bare skal prøve sig frem, trykke på nogen taster og sådan og så se, hvad
> der sker.
>
> Så jeg prøver lige at hente en Monitor hos Canon (til 5xx) og tester
> den.
>
> Hvis det hele bryder sammen ... låner jeg en kat, der kan tæve din
> monsterhund Der er kun ét problem: hvad koster sådan en hunkat på 48
> kg i porto til stranden syd for Kbh.?

Hvis det er den her: http://www.pureexhibitionist.com/preview/anne/2.htm,
betaler jeg portoen.


Mich. Ottosen (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 27-03-03 22:54

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> Det tror jeg bestemt ikke jeg er.
>

Så er jeg lidt mere tryg

> Ja, der er slet ikke nok stavefjel at gøre grin med mere.

Nej, øv. Men faktisk - for nu at være lidt historisk - så var jeg
vistnok udnævnt til Mortens Nortdyske satvekontrol en overgang. Men det
var nu tastaturets skyld. Altså mit tastatur ...

> Hvis det er den her: http://www.pureexhibitionist.com/preview/anne/2.htm,
> betaler jeg portoen.

Jeg har ikke tjekket den der adresse (endnu), men jeg tænker nu mest på
at sende dig en stor stribet kat (Gatto på latin???). Ikke noget med
stribede grise her ! Bare et vildt gæt.


Øh, nu er den sørme gal igen med Canon printeren. Printede lige en side
ud i Mozilla fra nettet og skulle så have det næste opslag. Der sker
ikke meget med den printer. Hvis jeg nu printer (ha, ha, ha) alle
indlæggene her ud på papir, må sælgeren da overgive sig.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Martin Edlich (27-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 27-03-03 23:38

On Thu, 27 Mar 2003 22:53:30 +0100, Mich. Ottosen wrote:

>> Det tror jeg bestemt ikke jeg er.
>>
>>
> Så er jeg lidt mere tryg

Der var da rart.

>> Hvis det er den her:
>> http://www.pureexhibitionist.com/preview/anne/2.htm, så betaler jeg
>> portoen.
>
> Jeg har ikke tjekket den der adresse (endnu), men jeg tænker nu mest
> på at sende dig en stor stribet kat (Gatto på latin???). Ikke noget
> med stribede grise her ! Bare et vildt gæt.

Den er ikke stribet (endnu).

> Øh, nu er den sørme gal igen med Canon printeren. Printede lige en
> side ud i Mozilla fra nettet og skulle så have det næste opslag.

Jeg syntes du sagde du ikke havde været inde på den ovenstående adresse
endnu...

> Der sker
> ikke meget med den printer. Hvis jeg nu printer (ha, ha, ha) alle
> indlæggene her ud på papir, må sælgeren da overgive sig.

Er baggrundsudskrift slået til igen?


Mich. Ottosen (29-03-2003)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 29-03-03 00:22

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> > Jeg har ikke tjekket den der adresse (endnu), men jeg tænker nu mest
> > på at sende dig en stor stribet kat (Gatto på latin???).

Den her korrigerer jeg lige selv. Det er på italiensk, på latin nhedder
en kat selvfølgelig Felix. Tænk at jeg kunne glemme dét

>>Ikke noget
> > med stribede grise her ! Bare et vildt gæt.
>
> Den er ikke stribet (endnu).

Fødes stribede katte, da som plettede killinger? Er din plettet?
>
> > Øh, nu er den sørme gal igen med Canon printeren. Printede lige en
> > side ud i Mozilla fra nettet og skulle så have det næste opslag.
>
> Jeg syntes du sagde du ikke havde været inde på den ovenstående adresse
> endnu...

Nu er der jo andre sider derude, som man kan åbne i Mozilla og det var
rent faktisk tv2's hjemmeside.
>
> > Der sker
> > ikke meget med den printer. Hvis jeg nu printer (ha, ha, ha) alle
> > indlæggene her ud på papir, må sælgeren da overgive sig.
>
> Er baggrundsudskrift slået til igen?

Det aner jeg ikke, men byttelysten m.h.t. printeren er ret stor.


--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Morten Lind (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 28-03-03 14:39

Martin Edlich <newsspam4@martin.edlich.dk> wrote:

> On Thu, 27 Mar 2003 22:04:17 +0100, Mich. Ottosen wrote:
>
> >> Jeg vil tro at Print Monitor er den samme for alle printerne - i hvert
> >> fald dem af nyere dato.
> >
> > Tak, Martin. Jeg er dog af den mistænksomme slags. Er du ved at lokke
> > mig ud i noget snavs? Lige som Morten RK, der i en evighed prøvede at
> > lokke mig dybt ned i teminalen.
>
> Det tror jeg bestemt ikke jeg er.
>
> >Savner Mortens selskab her !
>
> Ja, der er slet ikke nok stavefjel at gøre grin med mere.
>
> > Men det rykker nu svært i mig. Jeg har den 'gamle' Mac-holdning, at man
> > bare skal prøve sig frem, trykke på nogen taster og sådan og så se, hvad
> > der sker.
> >
> > Så jeg prøver lige at hente en Monitor hos Canon (til 5xx) og tester
> > den.
> >
> > Hvis det hele bryder sammen ... låner jeg en kat, der kan tæve din
> > monsterhund Der er kun ét problem: hvad koster sådan en hunkat på 48
> > kg i porto til stranden syd for Kbh.?
>
> Hvis det er den her: http://www.pureexhibitionist.com/preview/anne/2.htm,
> betaler jeg portoen.

Hmmm.....børnelokker
M., der foretrækker modne blondiner
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz
[2000]

Martin Edlich (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 28-03-03 14:40

On Fri, 28 Mar 2003 14:39:12 +0100, mortenlind@mac.com (Morten Lind)
wrote:

>> Hvis det er den her: http://www.pureexhibitionist.com/preview/anne/2.htm,
>> betaler jeg portoen.
>
>Hmmm.....børnelokker
>M., der foretrækker modne blondiner

Find en på 48 Kg...

MVH

Martin Edlich

Morten Lind (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 28-03-03 14:56

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> On Fri, 28 Mar 2003 14:39:12 +0100, mortenlind@mac.com (Morten Lind)
> wrote:
>
> >> Hvis det er den her:
http://www.pureexhibitionist.com/preview/anne/2.htm,
> >> betaler jeg portoen.
> >
> >Hmmm.....børnelokker
> >M., der foretrækker modne blondiner
>
> Find en på 48 Kg...
>
> MVH
>
> Martin Edlich

*LOL* *LOL* )))))))))))))))))

M., der overgiver sig
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz
[2000]

Martin Edlich (28-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 28-03-03 15:03

On Fri, 28 Mar 2003 14:56:14 +0100, mortenlind@mac.com (Morten Lind)
wrote:

>> >Hmmm.....børnelokker
>> >M., der foretrækker modne blondiner
>>
>> Find en på 48 Kg...
>
>*LOL* *LOL* )))))))))))))))))
>
>M., der overgiver sig

Det var bedre.

MVH

Martin Edlich

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408636
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste