stofanet med dynamisk IP-adresse
Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 13-03-03 11:49

Hej!

Jeg har hidtil brugt Ginnerups Stofanet Signon, men vers. 1.4 virker
ikke med de dynamiske adresser, som Stofanet vil til at bruge nu. Er der
andre løsninger end http://signon.stofanet.dk/ ?

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-03-03 12:52

[9000] thorkild nielsen <bortthorkild.j.nfjernes@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har hidtil brugt Ginnerups Stofanet Signon, men vers. 1.4 virker
> ikke med de dynamiske adresser, som Stofanet vil til at bruge nu. Er der

Kan man så ikke længere have en fast IP adresse hos Stofa ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-03-03 17:57

Hej Jesper - og Thorkild...

Efter det, jeg har fået at vide fra Stofa, da jeg forespurgte omkring en
linie mere (til en server), så jeg kunne få 2 maskiner på net samtidig, så
drejer det sig kun om abonnementstyper med flere linier på samme bopæl. Hvis
man stadig kun har én linie ud/ind med et FlexRate abonnement, så kan man
bevare fast adresse, men hvis man skal have flere linier som privat, skal man
have dynamisk IP adresse.

Ham, jeg snakkede med, oplyste samtidig, at de arbejder på en
'business-løsning' med flere linier med fast IP, men hvornår det kunne træde
i funktion, kunne han ikke oplyse - udover en gang i 2003...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-03-03 23:56

> Kan man så ikke længere have en fast IP adresse hos Stofa ?

---SAXET FRA STOFANET.DK---

Fast IP-adresse

4. november 2002

Telia Stofa er glade for endnu engang at kunne tilbyde vores kunder en
ny service, fast IP-adresse. En fast IP-adresse gør det blandt andet
nemmere at drive en server (f.eks. en web-, ftp-, eller spilserver) fra
din StofaNet opkobling. Desuden kræver en række virksomheder fast
IP-adresse i forbindelse med hjemmearbejdspladser.

Den faste IP-adresse koster 99,- kr. i oprettelse og derefter 15 kr. pr.
måned i IP-administrationsgebyr. Du finder bestillings siden under
Brugeropsætning -> Fast IP-adresse.

Fra : Lone Koefoed

Dato : 13-03-03 16:30

In article <3E706207.25A5532A@stofanet.dk>,
> [...]

> Jeg har hidtil brugt Ginnerups Stofanet Signon, men vers. 1.4 virker
> ikke med de dynamiske adresser, som Stofanet vil til at bruge nu. Er der

Jeg bruger "Stofanet SignOn X 1.5". Den virker til osX.
Jeg har hentet den fra en stofanetkundes hjemmeside, men har glemt
hvilken.
Det var på baggrund af en post i denne nyhedsgruppe for ca en måneds
siden.
Prøv at søge i nyhedsgruppen.

--
Lone

Fra : gunner carstens

Dato : 13-03-03 22:40

Lone Koefoed wrote:

> Jeg bruger "Stofanet SignOn X 1.5". Den virker til osX.
> Jeg har hentet den fra en stofanetkundes hjemmeside, men har glemt
> hvilken.
Undskyld jeg blander mig i noget jeg ikke helt har forstand på, men nu
da macosx er blevet unix, kan man ikke køre et bashscript
som linuxfolk gør, og så er man på med et enkelt klik, og af igen med et
enkelt klik hvis man vil det, uden signon (men med fast ip).

mvh Gunner
Jeg kan da sende dette script, selv om det er til bash og ikke tsch som
jo er standart på mac.