Digital signatur
Fra : Per Rønne

Dato : 12-03-03 12:22

Hvad er det egenligt endt med? Kan vi bruge digital signatur fra MacOS
og MacOS X og andre UNIX-systemer?

--
Per Erik Rønne

Fra : Pernille Jensen

Dato : 12-03-03 13:29

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Hvad er det egenligt endt med? Kan vi bruge digital signatur fra MacOS
> og MacOS X og andre UNIX-systemer?

<http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=48419&dogtag=t-47832>

Mac OS X 10.2 er understøttet. Jeg har lige bestilt min signatur, så må
vi se om det virker.

- Pernille

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 12-03-03 21:59

Pernille Jensen <pj@ad.ixserve.org> wrote:

> <http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=48419&dogtag=t-47832>
>
> Mac OS X 10.2 er understøttet. Jeg har lige bestilt min signatur, så må
> vi se om det virker.
>

> - Pernille
Java-standalone-muligheden ser ud til at virke her (X.2.4)
Glæder mig til at modtage mit PIN.

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-03-03 22:12

Pernille Jensen <pj@ad.ixserve.org> wrote:

> <http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=48419&dogtag=t-47832>
>
> Mac OS X 10.2 er understøttet. Jeg har lige bestilt min signatur, så må
> vi se om det virker.

Godt man ikke bruger Windows95 eller Mac OS 9. Er det egentlig den
rigtige digitale signatur, der har været skrevet så meget om? De skriver
det som om, det bare er en krypteringsnøgle. Det hed sig da også, at
open source miljøet selv skulle udvikle en version, de kunne bruge. TDC
ville kun udvikle til Windows, hvilket vist ikke stemte helt overens
med, hvad der stod i licitationen
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-03-03 21:25

per@ronne.invalid (Per Rønne) writes:

> Hvad er det egenligt endt med? Kan vi bruge digital signatur fra
> MacOS og MacOS X og andre UNIX-systemer?

Det kommer til diverse Unix'er, men måske ikke lige med det
samme. SSLUG holder hyggemøde om det d. 8. april.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003