ati aiw tv-out
Fra : Peter Holm

Dato : 13-03-03 16:16

Hejsa,
kig lige bag på mit all-in-wonder http://home1.stofanet.dk/phc/atiaiw.html
og fortæl mig hvad det er for nogen underlige stik der er der.
Jeg har lige invisteret i et s-video/audio >> SCART kabel, men det s-video
stik på kablet ligner ikke noget jeg kan sætte i kortet.
Er der forskel på hvordan s-video stik ser ud ? Er det overhovedet s-video
der er på ATI-kortet ?

Meget forvirret.
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-03-03 16:25

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> ikke noget jeg kan sætte i kortet. Er der forskel på hvordan s-video
> stik ser ud ? Er det overhovedet s-video der er på ATI-kortet ?

Hvorfor ikke bare slå det op hos ATI
http://www.ati.com/support/products/pc/radeon/aiwradeoncables.html

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Holm

Dato : 13-03-03 16:37

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> crashed Echelon writing

> Hvorfor ikke bare slå det op hos ATI
> http://www.ati.com/support/products/pc/radeon/aiwradeoncables.html

Thx.
Der var sgu sådan en stump kabel i kassen oppe i mit skab

Mvh
Peter