Andet multimedie
bentjuul 3670
Kan man få "Adobe InDesign 2.0 Classroom i~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 13-03-03 08:09

Hej alle!

Kan man egentlig få "Adobe InDesign 2.0 Classroom in a Book" i en PDF-fil ?

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth@hotmail.com

Fra : Studio Smalbro

Dato : 13-03-03 08:22

kan man ikke afvise. Men jeg ved det ikke.
Prøv ebogsgrupperne som alt.binaries.e-book. Det har været min erfaring at
der findes forbløffende mængder af faglitteratur som man kan hitte som
ebøger eller pdffiler.

Kh
Bjørn

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 15-03-03 16:35

Hej Bjørn!

Hvilken newsserver har alt.binaries.*-grupper ?
Jeg kan altså ikke finde alt.binaries.e-book på min newsserver!

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth@hotmail.com

--
PS:
Læser du skønlitteratur?

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 15-03-03 21:09

Hej igen, Bjørn - og jer andre!

Jeg fandt alt.binaries.e-book og alt.binaries.e-books!
Men jeg synes desværre ikke disse nyhedsgrupper giver ret meget!

Mange hilsner fra

Carsten
cajuth@hotmail.com
--

PS:
Læser du skønlitteratur?
Vil du være test-læsert af en kommende roman?
--
Foreslå venligst ikke Google! Jeg har pt. ingen browser, men bruger pt. kun
Internettet til mails/news!

Fra : Palle Bruselius

Dato : 13-03-03 23:54

"Carsten Thomsen" <cajuth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Der findes ingen udgivelser af 'Indesign 2.0 Classroom in a Book' som
pdf-fil. Bogen er til gengæld oversat til dansk, og kan fås for omkring
450,- dask. Ikke billigt, men Classroom-serien er som regel altid på et højt
niveau, hvad indhold og kvalitet angår.

Palle

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 15-03-03 16:29

Jeg har ikke noget imod at betale 450 kr. for en bog (det synes jeg er
billigt), jeg foretrækker blot at få bogen på en fil, da jeg lider af
pladsmangel!

Mange hilsner fra

Carsten
cajuth@hotmail.com

Fra : Tine Müller

Dato : 28-03-03 11:55

"Carsten Thomsen" skrev
> Jeg har ikke noget imod at betale 450 kr. for en bog (det synes jeg er
> billigt), jeg foretrækker blot at få bogen på en fil, da jeg lider af
> pladsmangel!

Hej Carsten

Se her http://www.adobe.com/education/members/

Klik "accept" nederst på siden og download.

God fornøjelse.

--
KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Asboe

Dato : 14-03-03 08:38

Det kan du på www.adobe.com for undervisere
--
Hilsen Asboe

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-03-03 02:52

Asboe skrev:

> Carsten Thomsen skrev i meddelelsen:
> <b4pasn$2033rl$1@ID-139211.news.dfncis.de>

> Det kan du på www.adobe.com for undervisere

Så vidt jeg kan se, gælder det kun undervisere i USA og Canada - ikke
særligt nyttigt.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.