Personsøgning - haster lidt.
Fra : Frederiksen

Dato : 27-02-03 21:19

Jeg skal have fundet min tidligere svigerinde sådan lidt hurtigt - hendes
mor er nemlig død.
Folkeregistret har ingen adresse på hende, men kun kommunenavn/postnr., og
de fortalte, at det er fordi hun ingen fast bopæl har. Det har hun ikke haft
i 1½ år. Hvordan finder jeg hende?
Har forsøgt via google, men ingen resultat

Mvh Maria

--

- Noget du ikke ved om C5? Så spørg.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-02-03 21:27

"Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> writes:

> [...]
> de fortalte, at det er fordi hun ingen fast bopæl har. Det har hun ikke haft

Hvis man ikke har nogen fast bopæl er det "nemmeste" vel at kontakte
de lokale varmestuer og herberger. Evt. må man vente til næste
kontanthjælpsudbetaling, der dukker hun vel op. Hvis hun er på metadon
kan man måske finde hende ved udleveringen i morgen. Alternativt må
man ud og lede, altså sådan rent fysisk. Folk der ikke har noget sted
at bo, holder vel til et eller andet sted, og måske er der nogen der
kender nogen som ved hvor hun typisk er.

Held og lykke med eftersøgningen.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Andersen

Dato : 27-02-03 21:44

"Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de fortalte, at det er fordi hun ingen fast bopæl har. Det har hun ikke

prøv komunen som folkeregistret har de ved hvor hun bor/holder til/ de
sender jo skattekort osv.til hende
Hun kan så være boligløs alså uden adresse hun for måske nogle ydelser fra
kommunen dem altså kommunen så tilbageholde så kommer hun nok frem
måske dette kan hjælpe

Andersen

Fra : Brian Neuman

Dato : 28-02-03 20:31

"Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message
> [...]
haft
> i 1½ år. Hvordan finder jeg hende?
> Har forsøgt via google, men ingen resultat

Hvis hun har en telefon så prøv at ringe til Oplysningen tlf. 118. Folk
plejer at være mere villige til at fortælle telefonselskaberne deres adresse
da det er deres eneste mulighed for at få fast telefon.